REDical Park
Opaženo

Opazili smo: Natečaj REDical Park Vol. 02 združil tradicijo in futurizem

Končana je druga izvedba modnega natečaja REDical Park, ki je tokrat nosil naziv Vol. 02 – Folk Fusion. V okviru natečaja je znamka Beefeater Gin Tonic Slovenija iskala brezčasne kreacije, ki utelešajo stičišče tradicije in futurizma.

Namen aktivacije, ki jo podpira Pernod Ricard Slovenija, lastnik blagovne znamke Beefeater Gin Tonic, je približati blagovno znamko mladim med 21. in 30. letom. Kot pravijo, pod imperativom odgovornega uživanja alkohola mlade nagovarjajo skozi njim ljube vrednote – podpirati želijo neuveljavljene talente in jim pomagati do prepoznavnosti. Tokrat je na natečaj prispelo 83 skic, sedem žirantov pa je med prijavljenimi izbralo 12 finalistov. Ti so svoje videnje udejanili v modne kose, s katerimi so se predstavili na modni reviji v Cukrarni. Zmagovalka je postala Kaja Bakan, ki je navdih črpala iz prekmurske folklore – iz ročnih tehnik pletenja slamnatih izdelkov in prekmurskih ljudskih pesmih.

redical

Pri projektu, ki so ga izvedli s pomočjo DROM agency, so sodelovali: Eva Japelj (predstavnica Pernod Ricard Slovenija), Sonja Vlašič (direktorica naročnika v agenciji), Marko Klemen (umetniški direktor), Irena Kotnik, Sonja Vlašič, Maša Stanič in Lučka Fabijan (kreativna ideja), Andrej Srebrnjak (videoprodukcija), Marijo Zupanov (fotograf), Lučka Fabijan, Maša Stanič, Nino Bavčar in Sonja Vlašič (tekstopiske), Lučka Fabijan (kreativna oblikovna zasnova), Lučka Fabijan in Tadej Abram (izvedbeno oblikovanje), Dalia Roženbergar in Monika Curk (asistentki projekta), Manca Dežman in Luka Jager iz Bold projects (organizacija dogodka) ter Tita Petrovec iz Hiše vizij (tehnična organizacija dogodka).

Intervju

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

zz
11. 03. 2025

Vizualna komunikacija je odlično orodje za spodbujanje medkulturnega dialoga in…

Razstava Strpnost je del globalnega umetniškega projekta Tolerance Project in s tokratno ljubljansko postavitvijo dosegamo že 210. izvedbo. Do danes…

zz
08. 03. 2025

»Matematike nikoli nisem imela rada, ampak reševanje komunikacijskih izzivov mi je bilo…

Interno komuniciranje je vodnik skozi organizacijske spremembe, daje novosti v kontekst, kaže pravo smer.

Naši avtorji