Petrol GO
Opaženo

Petrol GO: Skeniraš, plačaš, greš!

Petrol je svojim kupcem predstavil novo storitev, za katero pravijo, da prinaša svež korak v smeri brezstičnega nakupovanja, v Agenciji 101 pa so zasnovali kampanjo, ki hitri nakup tudi hitro približa potencialnim uporabnikom.

Kratek opis akcije: »Hitri nakup je nova funkcija aplikacije Petrol GO, ki uporabnikom podari najvrednejšo valuto, čas. S tem v mislih smo v agenciji zasnovali serijo videooglasov, v katerih protagonist Uroš Bitenc brzi med policami in s hitrim nakupom hitro rešuje svoje izzive. Eksponentno naraščajoče število gostov? Božična darila ali piškoti v zadnjem trenutku? Zamujanje na nogometno tekmo? Skeniraš, plačaš, greš!« pravijo.

Uroš Bitenc vse bodoče uporabnike pozdravlja tudi s plakatov ob bencinskih servisih in jih vabi, da sodelujejo v nagradni igri z bogatimi nagradami.

Elementi akcije: spletni videooglasi, zunanje oglaševanje, nagradna igra v aplikaciji

Predstavniki naročnika: Andreja Lukež, Vesna Zavrnik Pulević, Neža Berdajs, Maruša Vindiš in Petra Oplotnik

Kreativni direktor: Matjaž Germ

Direktorica projekta: Kaja Gabrijelčič

Vodja projekta: Minela Jelečević

Strateginja za vsebinske platforme: Hana Klemen Godina

Tekstopisec: Tit Lončar

Umetniški direktor: Miha Grobler

Digitalni strateg: Uroš Svenšek

Oblikovalki: Ivana Katarina Milinković in Ajla Avdić

Produkcija: XO Studio

Intervju

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

zz
11. 03. 2025

Vizualna komunikacija je odlično orodje za spodbujanje medkulturnega dialoga in…

Razstava Strpnost je del globalnega umetniškega projekta Tolerance Project in s tokratno ljubljansko postavitvijo dosegamo že 210. izvedbo. Do danes…

zz
08. 03. 2025

»Matematike nikoli nisem imela rada, ampak reševanje komunikacijskih izzivov mi je bilo…

Interno komuniciranje je vodnik skozi organizacijske spremembe, daje novosti v kontekst, kaže pravo smer.

Naši avtorji