Petrol GO: Skeniraš, plačaš, greš!
Petrol je svojim kupcem predstavil novo storitev, za katero pravijo, da prinaša svež korak v smeri brezstičnega nakupovanja, v Agenciji 101 pa so zasnovali kampanjo, ki hitri nakup tudi hitro približa potencialnim uporabnikom.
Petrol
Kratek opis akcije: »Hitri nakup je nova funkcija aplikacije Petrol GO, ki uporabnikom podari najvrednejšo valuto, čas. S tem v mislih smo v agenciji zasnovali serijo videooglasov, v katerih protagonist Uroš Bitenc brzi med policami in s hitrim nakupom hitro rešuje svoje izzive. Eksponentno naraščajoče število gostov? Božična darila ali piškoti v zadnjem trenutku? Zamujanje na nogometno tekmo? Skeniraš, plačaš, greš!« pravijo.
Uroš Bitenc vse bodoče uporabnike pozdravlja tudi s plakatov ob bencinskih servisih in jih vabi, da sodelujejo v nagradni igri z bogatimi nagradami.
Elementi akcije: spletni videooglasi, zunanje oglaševanje, nagradna igra v aplikaciji
Predstavniki naročnika: Andreja Lukež, Vesna Zavrnik Pulević, Neža Berdajs, Maruša Vindiš in Petra Oplotnik
Kreativni direktor: Matjaž Germ
Direktorica projekta: Kaja Gabrijelčič
Vodja projekta: Minela Jelečević
Strateginja za vsebinske platforme: Hana Klemen Godina
Tekstopisec: Tit Lončar
Umetniški direktor: Miha Grobler
Digitalni strateg: Uroš Svenšek
Oblikovalki: Ivana Katarina Milinković in Ajla Avdić
Produkcija: XO Studio