Poglej & ugani
Konec lanskega leta so pri A1 združili svoja pomembna aduta, raznovrstno ponudbo vsebin na zahtevo in zabavo, ter ustvarili praznično razvedrilo na družbenih omrežjih za vse generacije.
A1 Slovenija
Kratek opis akcije: »Poglej & ugani« predstavlja unikatno kombinacijo ikoničnih filmskih prizorov in smeha, kar je v novo obliko povezal igralski talent Jurija Zrneca.
A1 je v letu 2024 občutno nadgradil svojo ponudbo in se z različnimi platformami (Netflix, VOYO, Max itd.) pozicioniral kot vplivna znamka za zabavo v Sloveniji. Omenjene platforme imajo jasno razdelana komunikacijska pravila, zato je bilo treba temeljito razmisliti o možnostih za interpretacijo filmskih vsebin, ki jih te nudijo. Namen prazničnega razvedrila pa je bil ponudbo izpostaviti na družbenih omrežjih Facebook in Instagram na neznamčen, humoren in nativen način.
»Na srečo smo bili poleti priča rojstvu Gurija. Gurij, vrhovni vodja in duhovni varuh, že mesece skrbi za različne oblike sproščanja na vseh kanalih. Skupaj z Jurijem Zrnecem (Gurij je guru Jurij, op. p.) sta v seriji kratkih videoparodij humorno reinterpretirala znane filmske prizore. Ti v novem formatu Poglej & ugani gledalce spodbujajo, naj prepoznajo, za parodije katerega filma ali serije gre. Obenem predstavljajo tudi predloge za ogled vsebin na A1 platformah,« pravijo v A1. Dodajajo, da »Poglej & ugani« ni le kampanja – je utelešenje A1 kot logične destinacije za zabavne vsebine. Z njo želijo prikazati, da lahko komunikacija sledi zakonitostim družbenih omrežij, obenem pa slavi humor in ustvarjalnost.
Kako vas Jurij najbolj navduši? Kot alpski pastirček, lastnik tovarne čokolade ali Pavlo iz Kolumbije - veliki pridelovalec bio koruzne moke?
Predstavnice naročnika: Eva Remic, Nikolaja Frece, Katja Vidovic, Mojca Goršič in Anja Bogataj
Kreativna direktorica: Julija Somrak
Strateška direktorica in direktorica naročnika: Nina Jakovljević
Tekstopiske: Julija Somrak, Ivona Repše in Nina Jakovljević
Ustvarjalki vsebin: Ivona Repše in Lara Rožemberg
Oblikovalca: Sara Sešlar Naraks in Dominik Skornšek
Vodja projekta: Ingrid Kozole
Oglaševanje: Sabina Juntez
Urednica družbenih omrežij: Teja Fajdiga
Druge agencije: SHIFT
Čas trajanja akcije: december 2024, januar 2025