Ptuj:
Opaženo

Ptuj: Zgodovina, kulinarika in avantura v novi podobi

V agenciji Aritmija so pod vodstvom kreativnega direktorja in ustanovitelja Gorana Radinovića zasnovali kampanjo, za katero pravijo, da bo Ptuj dvignila na novo raven.

»Poskrbeli smo, da Ptuj ne bo več le skriti dragulj, temveč destinacija, ki bo na radarju vseh ljubiteljev zgodovine, vikend avantur in kulinarike. Predstavljamo vam Ptuj, najstarejše slovensko mesto v čisto sveži preobleki. Za Visit Ptuj smo namreč zasnovali video vsebine, ki jih je v objektiv ujela produkcijska ekipa Black Lime, ter izvedli spletno oglaševanje. S hudomušnim tonom in izbranimi kadri smo vsebino približali vsem generacijam. Tebi, tebi in tebi!« so z zapisom na družbenih omrežjih v svet pospremili novo kampanjo.

Z ekipo so s svežo in sodobno oglaševalsko akcijo za Javni zavod Ptuj uspešno združili ustvarjalnost in vizijo, da bi preoblikovala način, kako javnost dojema starodavno mesto Ptuj. Ustvarili so serijo promocijskih videovsebin in zapisov na družbenih omrežjih, ki so mesto prikazale v sveži in drzni preobleki. Prav tako so izvedli spletno oglaševanje.

»Želimo, da obiskovalci ne pridejo le na obisk, ampak da doživijo Ptuj, njegovo zgodovino, kulinariko in kulturno dediščino. Vsaka slika, vsak posnetek je zasnovan tako, da navdihuje in vabi k raziskovanju hkrati pa ohranja nekakšno igrivost,« je ob tem povedal Goran Radinović.

Na Javnem zavodu Ptuj pa dodajajo, da so s kampanjo želeli Ptuj pozicionirati kot mesto, ki združuje bogato kulturno dediščino z dinamično sodobnostjo. V Aritmiji so se tega lotili s sodobnim pristopom in s poudarkom na skritih kotičkih mesta, pravo mero cinizma ter z odločno zavrnitvijo klasičnih promocijskih tehnik. »Z novimi vsebinami, ki so zasnovane z mislijo na prihodnost, Ptuj postaja destinacija, ki jo preprosto morate obiskati. Njegova bogata zgodovina, čudovita arhitektura in edinstvena kulinarika so zdaj bolj dostopni kot kadarkoli prej,« še pravijo snovalci akcije.

Predstavnici naročnika: Vilma Angel in Pija Kristan

Vodja projekta: Petra Radinović

Kreativni direktor: Goran Radinović

Umetniška direktorica: Ana Kosi

Skrbnica družbenih omrežij: Eva Kirbiš

Produkcijska ekipa: Black Lime

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji