burekuna
Opaženo

Raje na burek kot na banko

Burek Olimpija je v sodelovanju z Agencijo 101 odprl Burekuno, prvo in edino »menjalnico« na svetu, kjer kune menjajo za burek.

Hrvaška kuna se poslavlja in s tem izgublja svojo trgovalno vrednost. Tiste, ki se nam skrivajo po kopalkah, v počitniških denarnicah in pod sedeži v avtomobilu, gremo lahko še zamenjat na banko. Burek Olimpija pa je ob tej priložnosti priskočil na pomoč vsem, ki bi jih raje zamenjali za burek kot za evre.

»Za toplo priporočeni prostovoljni prispevek 23 kun dobite topel in slasten burek. Toplo priporočen zato, ker bo Burek Olimpija izkupiček kampanje namenil družini v stiski. Z namenom, da bo lahko z veseljem odšla tudi na banko,« pravi Jure Korenč, kreativni direktor v Agenciji 101.

Burekuna je že v prvih dneh osvojila eno od najbolj zaželenih trofej sodobne komunikacije – to je seveda viralnost. Po vmesnih rezultatih so zabeležili več kot 5000 všečkov in pozitivnih komentarjev, več kot 2000 deljenj in organsko dosegli 400.000 uporabnikov družbenih omrežij. O Burekuni so poročali tudi številni vseslovenski in lokalni mediji. Uspeh kampanje se prav tako kaže v zajetnem kupu kun, ki so jih veseli menjalci prinesli v Burek Olimpija. Preštevanje se bo začelo 20. aprila 2023, ko bo Burekuna zaprla svoja vrata.

burekuna1

burekuna2

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji