burekuna
Opaženo

Raje na burek kot na banko

Burek Olimpija je v sodelovanju z Agencijo 101 odprl Burekuno, prvo in edino »menjalnico« na svetu, kjer kune menjajo za burek.

Hrvaška kuna se poslavlja in s tem izgublja svojo trgovalno vrednost. Tiste, ki se nam skrivajo po kopalkah, v počitniških denarnicah in pod sedeži v avtomobilu, gremo lahko še zamenjat na banko. Burek Olimpija pa je ob tej priložnosti priskočil na pomoč vsem, ki bi jih raje zamenjali za burek kot za evre.

»Za toplo priporočeni prostovoljni prispevek 23 kun dobite topel in slasten burek. Toplo priporočen zato, ker bo Burek Olimpija izkupiček kampanje namenil družini v stiski. Z namenom, da bo lahko z veseljem odšla tudi na banko,« pravi Jure Korenč, kreativni direktor v Agenciji 101.

Burekuna je že v prvih dneh osvojila eno od najbolj zaželenih trofej sodobne komunikacije – to je seveda viralnost. Po vmesnih rezultatih so zabeležili več kot 5000 všečkov in pozitivnih komentarjev, več kot 2000 deljenj in organsko dosegli 400.000 uporabnikov družbenih omrežij. O Burekuni so poročali tudi številni vseslovenski in lokalni mediji. Uspeh kampanje se prav tako kaže v zajetnem kupu kun, ki so jih veseli menjalci prinesli v Burek Olimpija. Preštevanje se bo začelo 20. aprila 2023, ko bo Burekuna zaprla svoja vrata.

burekuna1

burekuna2

Intervju

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

Naši avtorji