Rock Radiologi vs petarde
Agencija Pristop in Rock Radio sta med prazniki presenetila z »eksplozivno kampanjo«.
Rock Radio
Kratek opis akcije: »Nevarnost petard je težko oprijemljiva, ker lahko nesreče preštejemo na prste. Ko pa se zgodijo, so lahko tudi usodne,« pravijo na Rock Radiu, kjer so z roko v roki z agencijo Pristop med prazniki ponovno začeli boj s petardami. »Prižgali« so kampanjo, ki je prikazala, kako hudo je lahko, če se nesreča zgodi nekomu znanemu, nekomu, ki ga obožujemo, našemu vzorniku.
Prvi pok je sprožila skupina MRFY, ki je na svojih profilih delila rentgensko sliko domnevne poškodbe kitarista Tomaža, ki naj bi jo povzročile petarde. Po burnem odzivu oboževalcev so razkrili, da gre samo za ozaveščanje o varni rabi pirotehnike, ki nam lahko hitro eksplodira v rokah in pusti katastrofalne posledice. Nato so se po vsej Sloveniji prižgali še »šokantni« rentgenski zunanji (statični in digitalni) oglasi, ki so spodbujali mimoidoče, naj med prazniki raje »palijo čisti rock«.
Elementi akcije: zunanje oglaševanje, aktivacija na družbenih omrežjih
Predstavniki naročnika: Gregor Memedović, Estera Premk in Vlado Miljković
Vodji projekta: Neža Šimenc in Nina Miketič
Izvršni kreativni direktor: Jure Tovrljan
Tekstopisec: Rok Artiček
Oblikovalec: Urban Zotel
Medijski svetovalec: Blaž Jarc