optius
Opaženo

Se tudi ti počutiš, da nekam ne spadaš?

Na zaposlitvenem portalu Optius.com so zasnovali novo oglaševalsko akcijo z namenom povečanja prepoznavnosti svoje blagovne znamke.

Kratek opis akcije: Optius v oglaševalski akciji nagovarja tiste, ki se na svojih trenutnih delovnih mestih počutijo, kot da ne sodijo tja, in si želijo nove priložnosti, ki jo lahko poiščejo/najdejo na zaposlitvenem portalu Optius.com. Z likom astronavta želijo prikazati posameznika na delovnem mestu, ki se ne sklada z njegovimi željami in ambicijami, zato v vsakodnevnem delovnem procesu razmišlja in sanjari, kako bi bilo, če bi lahko delal na svojem sanjskem delovnem mestu.

Cilj oglaševalske akcije je dvigniti prepoznavnost blagovne znamke in s tem čim več posameznikov z  informacijami opolnomočiti, kako iskati zaposlitev in kje spremljati sveže zaposlitvene oglase. Prav tako želijo ljudem z uporabnimi informacijami »pomagati« do zaposlitve in delovnega okolja, v katerem bodo videli smisel, veselje in kjer se bodo dobro počutili, torej, da čutijo, da sodijo tja in da se lahko tudi karierno razvijajo.

optius1

optius2

optius3

optius4

Elementi akcije: spletno oglaševanje, objave na družbenih omrežjih, televizijski in radijski oglasi, zunanje oglaševanje

Predstavnica naročnika: Saša Boštjančič

Vodja projekta: Rebeka Benda

Oblikovalka: Kaja Rozman

Produkcijska hiša: Sloboda

Režiserka: Lana Bregar

Fotograf: Anže Godec

Trajanje akcije: od septembra 2022 do marca 2023

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji