Se tudi ti počutiš, da nekam ne spadaš?
Na zaposlitvenem portalu Optius.com so zasnovali novo oglaševalsko akcijo z namenom povečanja prepoznavnosti svoje blagovne znamke.
Optius
Kratek opis akcije: Optius v oglaševalski akciji nagovarja tiste, ki se na svojih trenutnih delovnih mestih počutijo, kot da ne sodijo tja, in si želijo nove priložnosti, ki jo lahko poiščejo/najdejo na zaposlitvenem portalu Optius.com. Z likom astronavta želijo prikazati posameznika na delovnem mestu, ki se ne sklada z njegovimi željami in ambicijami, zato v vsakodnevnem delovnem procesu razmišlja in sanjari, kako bi bilo, če bi lahko delal na svojem sanjskem delovnem mestu.
Cilj oglaševalske akcije je dvigniti prepoznavnost blagovne znamke in s tem čim več posameznikov z informacijami opolnomočiti, kako iskati zaposlitev in kje spremljati sveže zaposlitvene oglase. Prav tako želijo ljudem z uporabnimi informacijami »pomagati« do zaposlitve in delovnega okolja, v katerem bodo videli smisel, veselje in kjer se bodo dobro počutili, torej, da čutijo, da sodijo tja in da se lahko tudi karierno razvijajo.
Elementi akcije: spletno oglaševanje, objave na družbenih omrežjih, televizijski in radijski oglasi, zunanje oglaševanje
Predstavnica naročnika: Saša Boštjančič
Vodja projekta: Rebeka Benda
Oblikovalka: Kaja Rozman
Produkcijska hiša: Sloboda
Režiserka: Lana Bregar
Fotograf: Anže Godec
Trajanje akcije: od septembra 2022 do marca 2023