optius
Opaženo

Se tudi ti počutiš, da nekam ne spadaš?

Na zaposlitvenem portalu Optius.com so zasnovali novo oglaševalsko akcijo z namenom povečanja prepoznavnosti svoje blagovne znamke.

Kratek opis akcije: Optius v oglaševalski akciji nagovarja tiste, ki se na svojih trenutnih delovnih mestih počutijo, kot da ne sodijo tja, in si želijo nove priložnosti, ki jo lahko poiščejo/najdejo na zaposlitvenem portalu Optius.com. Z likom astronavta želijo prikazati posameznika na delovnem mestu, ki se ne sklada z njegovimi željami in ambicijami, zato v vsakodnevnem delovnem procesu razmišlja in sanjari, kako bi bilo, če bi lahko delal na svojem sanjskem delovnem mestu.

Cilj oglaševalske akcije je dvigniti prepoznavnost blagovne znamke in s tem čim več posameznikov z  informacijami opolnomočiti, kako iskati zaposlitev in kje spremljati sveže zaposlitvene oglase. Prav tako želijo ljudem z uporabnimi informacijami »pomagati« do zaposlitve in delovnega okolja, v katerem bodo videli smisel, veselje in kjer se bodo dobro počutili, torej, da čutijo, da sodijo tja in da se lahko tudi karierno razvijajo.

optius1

optius2

optius3

optius4

Elementi akcije: spletno oglaševanje, objave na družbenih omrežjih, televizijski in radijski oglasi, zunanje oglaševanje

Predstavnica naročnika: Saša Boštjančič

Vodja projekta: Rebeka Benda

Oblikovalka: Kaja Rozman

Produkcijska hiša: Sloboda

Režiserka: Lana Bregar

Fotograf: Anže Godec

Trajanje akcije: od septembra 2022 do marca 2023

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji