Se tudi ti počutiš, da nekam ne spadaš?
Zaposlitveni portal Optius je skupaj z Agencijo Greight pripravil nadaljevanje uspešne lanskoletne oglaševalske akcije »Se tudi ti počutiš, da nekam ne spadaš?«.
Optius
Kratek opis akcije: V predhodni kampanji je v glavni vlogi kraljeval astronavt, ki dela v skladišču, letošnja kampanja pa predstavlja logično nadaljevanje prvotne zgodbe. Ustvarjalci so želeli na humoren in kontrasten način prikazati neskladanje med aspiracijami posameznika in neprimernim delovnim okoljem. S fotografom Arinom Rapušem so posneli serijo fotografij, ki prikazujejo frizerja v vlogi vrtnarja, vrtnarja v vlogi frizerja, mehanika v vlogi baletnika in baletko v vlogi mehanika. Oglaševalska akcija nagovarja tiste, ki se na svojih trenutnih delovnih mestih počutijo, kot da ne sodijo tja, in si želijo nove priložnosti. Te pa lahko poiščejo in najdejo na zaposlitvenem portalu Optius.com. Osrednji namen oglaševalske akcije je povečati prepoznavnost blagovne znamke, in hkrati informirati čim več posameznikov z informacijami o tem, kako in kje učinkovito iskati zaposlitev ter kje najti aktualne objavljene zaposlitvene oglase. Optius si prizadeva svojim uporabnikom ponuditi dragocene smernice, kako najti zaposlitev v okolju, kjer bodo našli smisel, zadovoljstvo in veliko možnosti za karierni razvoj, pravijo v podjetju.
Elementi akcije: spletno oglaševanje in družbena omrežja
Predstavnica naročnika: Saša Boštjančič
Agencija: Agencija Greight
Vodja projekta v agenciji: Dušan Malič
Kreativni direktor: Primož Zanoškar
Oblikovalec: Anže Šestovič
Fotograf: Arin Rapuš
Začetek akcije: september 2023