mm
Opaženo

Se tudi ti počutiš, da nekam ne spadaš?

Zaposlitveni portal Optius je skupaj z Agencijo Greight pripravil nadaljevanje uspešne lanskoletne oglaševalske akcije »Se tudi ti počutiš, da nekam ne spadaš?«.

Kratek opis akcije: V predhodni kampanji je v glavni vlogi kraljeval astronavt, ki dela v skladišču, letošnja kampanja pa predstavlja logično nadaljevanje prvotne zgodbe. Ustvarjalci so želeli na humoren in kontrasten način prikazati neskladanje med aspiracijami posameznika in neprimernim delovnim okoljem. S fotografom Arinom Rapušem so posneli serijo fotografij, ki prikazujejo frizerja v vlogi vrtnarja, vrtnarja v vlogi frizerja, mehanika v vlogi baletnika in baletko v vlogi mehanika. Oglaševalska akcija nagovarja tiste, ki se na svojih trenutnih delovnih mestih počutijo, kot da ne sodijo tja, in si želijo nove priložnosti. Te pa lahko poiščejo in najdejo na zaposlitvenem portalu Optius.com. Osrednji namen oglaševalske akcije je povečati prepoznavnost blagovne znamke, in hkrati informirati čim več posameznikov z informacijami o tem, kako in kje učinkovito iskati zaposlitev ter kje najti aktualne objavljene zaposlitvene oglase. Optius si prizadeva svojim uporabnikom ponuditi dragocene smernice, kako najti zaposlitev v okolju, kjer bodo našli smisel, zadovoljstvo in veliko možnosti za karierni razvoj, pravijo v podjetju.

Elementi akcije: spletno oglaševanje in družbena omrežja

Predstavnica naročnika: Saša Boštjančič

Agencija: Agencija Greight

Vodja projekta v agenciji: Dušan Malič

Kreativni direktor: Primož Zanoškar

Oblikovalec: Anže Šestovič

Fotograf: Arin Rapuš

Začetek akcije: september 2023

mm

m

m

mm

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji