
Sodoben okus s tradicijo
Eurospin v sodelovanju z agencijo Yootree Creative predstavlja lastno blagovno znamko mesnih izdelkov Meat Apetit.
Eurospin
»Mesni izdelki veljajo za tradicionalno izdelčno kategorijo, naša blagovna znamka Meat Apetit pa vanjo prinaša sodobne okuse, ki se jim predajajo vse generacije,« pravijo pri Eurospinu.
Medgeneracijska kampanja izdelke Meat Apetit postavlja v presečišče tradicije in sodobnosti. »V njej spoznamo dedka in njegovega vnuka, ki živita vsak svoje življenje, a ju združujejo skupni trenutki ob izdelkih Meat Apetit. K povezovanju in skupnemu druženju različnih generacij spodbujajo tudi podporne vsebine na družbenih omrežjih z zamislimi za zabavna druženja vseh generacij in nasveti za okusne prigrizke na tradicionalen ter sodoben način,« so povedali ustvarjalci kampanje.
Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, zunanje oglaševanje, lastni kanali, digitalni kanali, družbena omrežja
Predstavniki naročnika: Natalija Pagon, Nika Mavrič De Matteis in Jure Kumljanc
Vodji projekta: Andreja Veršič in Irena Dizdarević
Kreativni direktor: Žan Rus Fink
Umetniški direktor in oblikovalec: Neža Pavrič
Tekstopisec: Janez Trontelj
Izvedbeni oblikovalec: Jože Martinčič
Produkcijska hiša: Idejalisti
Režiser: Nikolaj Vodošek
Glasba: Tamir Gostiša
Fotograf: Jan Čermelj