v
Opaženo

Svet izgleda drugače, ko imaš svoje navijače

Union Radler 0.0 Isotonic v velikem slogu odpira novo kreativno poglavje Pivovarne Union.

Kratek opis akcije: Union Radler 0.0 Isotonic in Matej Mohorič začenjata prav posebno sodelovanje; svetovni kolesarski prvak, ki domačo in svetovno javnost vedno znova navdušuje s svojimi vrhunskimi športnimi dosežki, postaja obraz priljubljene regenerativne pijače. Posebno vlogo pa Mohorič nosi tudi pri njenem novem okusu, ki so ga v Pivovarni Union razvili skupaj z njim in nutricionisti njegove ekipe Bahrain Victorious. Kdo drug se namreč bolje spozna na pravilno regeneracijo po telesnih aktivnostih kot slovenski kolesarski prvak. Regeneracija po športu bo tako odslej imela okus tudi po pomaranči in melisi, da bo posebej učinkovita, pa so novemu Union Radler 0.0 Isotonic dodani še vitamini B, vitamin C (ki prispevajo k zmanjševanju utrujenosti in izčrpanosti ter pomagajo pri sproščanju energije) ter kalij (ki ima pomembno vlogo pri delovanju mišic). Slovenski športni as odslej ne navdušuje več samo na kolesu, ampak tudi v novi oglaševalski akciji za Union Radler 0.0 Isotonic, kjer na enem od svojih treningov na polno preseneti skupino amaterskih kolesarskih prijateljev in jim igrivo pokaže, da je svet resnično videti drugače, ko imaš svoje navijače. Najprej on navdušeno spodbuja enega od njih, nato pa fantje v zahvalo navdušeno navijajo zanj. Akcija za Union Radler 0.0 Isotonic odpira novo kreativno poglavje Pivovarne Union, ki mu že v kratkem sledijo nova. V priljubljeni pivovarni so nadgradili tudi svoj slogan in se odslej podpisujejo z »Uživi na polno«, ki spodbuja k življenju na polno, in v to, kot bistveno sestavino, dodaja črko »U«. »U« za užitek, »U« za Union.

Agencija: Herman in partnerji

Naročnik: Pivovarna Union

Elementi akcije: televizijski oglas, družbena omrežja, digitalni oglasi, prodajna mesta

Predstavniki naročnika: Daphne Stavropoulou, Tjaša Šubelj, Erika Šterbenc Hozjan in David Taskov

Direktorica naročnika: Arin Gašperin

Direktorica projekta: Katja Grosman

Stateginja: Aida Gadžo

Kreativna direktorica in tekstopiska: Katja Petrin Dornik

Umetniški direktor in oblikovalec: Miha Kalan

Fotograf: Saša Hess

Vodenje družbenih omrežij: Lara Lukšič

Tekstopiska na digitalnih kanalih: Monika Habjanič

Režiser: Miha Mlaker

Produkcija: Kinomotel

Produkcija digitalnih materialov: Efé

Medijska agencija: Media Publikum

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji