v
Opaženo

Svet izgleda drugače, ko imaš svoje navijače

Union Radler 0.0 Isotonic v velikem slogu odpira novo kreativno poglavje Pivovarne Union.

Kratek opis akcije: Union Radler 0.0 Isotonic in Matej Mohorič začenjata prav posebno sodelovanje; svetovni kolesarski prvak, ki domačo in svetovno javnost vedno znova navdušuje s svojimi vrhunskimi športnimi dosežki, postaja obraz priljubljene regenerativne pijače. Posebno vlogo pa Mohorič nosi tudi pri njenem novem okusu, ki so ga v Pivovarni Union razvili skupaj z njim in nutricionisti njegove ekipe Bahrain Victorious. Kdo drug se namreč bolje spozna na pravilno regeneracijo po telesnih aktivnostih kot slovenski kolesarski prvak. Regeneracija po športu bo tako odslej imela okus tudi po pomaranči in melisi, da bo posebej učinkovita, pa so novemu Union Radler 0.0 Isotonic dodani še vitamini B, vitamin C (ki prispevajo k zmanjševanju utrujenosti in izčrpanosti ter pomagajo pri sproščanju energije) ter kalij (ki ima pomembno vlogo pri delovanju mišic). Slovenski športni as odslej ne navdušuje več samo na kolesu, ampak tudi v novi oglaševalski akciji za Union Radler 0.0 Isotonic, kjer na enem od svojih treningov na polno preseneti skupino amaterskih kolesarskih prijateljev in jim igrivo pokaže, da je svet resnično videti drugače, ko imaš svoje navijače. Najprej on navdušeno spodbuja enega od njih, nato pa fantje v zahvalo navdušeno navijajo zanj. Akcija za Union Radler 0.0 Isotonic odpira novo kreativno poglavje Pivovarne Union, ki mu že v kratkem sledijo nova. V priljubljeni pivovarni so nadgradili tudi svoj slogan in se odslej podpisujejo z »Uživi na polno«, ki spodbuja k življenju na polno, in v to, kot bistveno sestavino, dodaja črko »U«. »U« za užitek, »U« za Union.

Agencija: Herman in partnerji

Naročnik: Pivovarna Union

Elementi akcije: televizijski oglas, družbena omrežja, digitalni oglasi, prodajna mesta

Predstavniki naročnika: Daphne Stavropoulou, Tjaša Šubelj, Erika Šterbenc Hozjan in David Taskov

Direktorica naročnika: Arin Gašperin

Direktorica projekta: Katja Grosman

Stateginja: Aida Gadžo

Kreativna direktorica in tekstopiska: Katja Petrin Dornik

Umetniški direktor in oblikovalec: Miha Kalan

Fotograf: Saša Hess

Vodenje družbenih omrežij: Lara Lukšič

Tekstopiska na digitalnih kanalih: Monika Habjanič

Režiser: Miha Mlaker

Produkcija: Kinomotel

Produkcija digitalnih materialov: Efé

Medijska agencija: Media Publikum

Intervju

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

Naši avtorji