Svet izgleda drugače, ko imaš svoje navijače
Union Radler 0.0 Isotonic v velikem slogu odpira novo kreativno poglavje Pivovarne Union.
Pivovarna Union
Kratek opis akcije: Union Radler 0.0 Isotonic in Matej Mohorič začenjata prav posebno sodelovanje; svetovni kolesarski prvak, ki domačo in svetovno javnost vedno znova navdušuje s svojimi vrhunskimi športnimi dosežki, postaja obraz priljubljene regenerativne pijače. Posebno vlogo pa Mohorič nosi tudi pri njenem novem okusu, ki so ga v Pivovarni Union razvili skupaj z njim in nutricionisti njegove ekipe Bahrain Victorious. Kdo drug se namreč bolje spozna na pravilno regeneracijo po telesnih aktivnostih kot slovenski kolesarski prvak. Regeneracija po športu bo tako odslej imela okus tudi po pomaranči in melisi, da bo posebej učinkovita, pa so novemu Union Radler 0.0 Isotonic dodani še vitamini B, vitamin C (ki prispevajo k zmanjševanju utrujenosti in izčrpanosti ter pomagajo pri sproščanju energije) ter kalij (ki ima pomembno vlogo pri delovanju mišic). Slovenski športni as odslej ne navdušuje več samo na kolesu, ampak tudi v novi oglaševalski akciji za Union Radler 0.0 Isotonic, kjer na enem od svojih treningov na polno preseneti skupino amaterskih kolesarskih prijateljev in jim igrivo pokaže, da je svet resnično videti drugače, ko imaš svoje navijače. Najprej on navdušeno spodbuja enega od njih, nato pa fantje v zahvalo navdušeno navijajo zanj. Akcija za Union Radler 0.0 Isotonic odpira novo kreativno poglavje Pivovarne Union, ki mu že v kratkem sledijo nova. V priljubljeni pivovarni so nadgradili tudi svoj slogan in se odslej podpisujejo z »Uživi na polno«, ki spodbuja k življenju na polno, in v to, kot bistveno sestavino, dodaja črko »U«. »U« za užitek, »U« za Union.
Agencija: Herman in partnerji
Naročnik: Pivovarna Union
Elementi akcije: televizijski oglas, družbena omrežja, digitalni oglasi, prodajna mesta
Predstavniki naročnika: Daphne Stavropoulou, Tjaša Šubelj, Erika Šterbenc Hozjan in David Taskov
Direktorica naročnika: Arin Gašperin
Direktorica projekta: Katja Grosman
Stateginja: Aida Gadžo
Kreativna direktorica in tekstopiska: Katja Petrin Dornik
Umetniški direktor in oblikovalec: Miha Kalan
Fotograf: Saša Hess
Vodenje družbenih omrežij: Lara Lukšič
Tekstopiska na digitalnih kanalih: Monika Habjanič
Režiser: Miha Mlaker
Produkcija: Kinomotel
Produkcija digitalnih materialov: Efé
Medijska agencija: Media Publikum