
Tišina z glasnim sporočilom
Telekom Slovenije nadaljuje svojo zavezanost k večji dostopnosti digitalnih vsebin – zdaj tudi za tiste, ki živijo v popolni tišini ali slišijo drugače.
Telekom Slovenije
Kratek opis akcije: Telekom Slovenije kot prvi na trgu predstavlja funkcionalnost samodejnih podnapisov in z nadgradnjo NEO platforme omogoča bolj enakopravno uporabniško izkušnjo gledanja televizije.
Televizijski oglas je vse do konca predvajanja v popolni tišini, s čimer pritegne pozornost in seže tja, kamor zvok ne more. Sporočilo nagovarja predvsem skupnost gluhih in naglušnih, hkrati pa širšo javnost opozarja na pomen dostopnih vsebin za vse – za nekatere podnapisi namreč niso izbira, ampak nuja. Nova funkcionalnost uporabnikom NEO paketov omogoča samodejno generiranje podnapisov v slovenščini in angleščini, sprva pri ogledu vsebin za nazaj, kasneje pa tudi v živo. Gre za pomemben korak k večjemu razumevanju, vključenosti in digitalni enakopravnosti za vse generacije ter skupine, Telekom Slovenije pa z nadgradnjo NEO platforme znova dokazuje, da zna prisluhniti svojim uporabnikom.
Elementi akcije: televizijsko oglaševanje
Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Alan Šćuric, Niko Kušar, Eva Winkler, Mojca Pogačnik in Mateja Grabar Premelč
Kreativni direktor: Jure Tovrljan
Direktorica naročnika v agenciji: Eva Šterk
Vodja projekta v agenciji: Neža Šimenc
Tekstopiska: Špela Krajnc
Umetniški direktor in animacija: Martin Rozman
Oblikovalec: Matic Petrovski
Medijski zakup: Telekom Slovenije