
Varno, zdravo in odgovorno – kampanja, ki postavlja človeka v ospredje
Spomladanska 360° kampanja Merkur zavarovalnice »Zdravju dajem zeleno luč«, ki je nastala v sodelovanju s Formitas skupino, je nadaljevanje krovnega sporočila: »Ker sem čudež življenja.«
Merkur zavarovalnica
Kratek opis akcije: Tokrat so poleg zdravstvenega zavarovanja predstavili tudi druge produkte in posameznike spodbudili, naj pri življenjskih odločitvah lastno varnost in varnost najbližjih vedno postavijo na prvo mesto. Glavni cilj kampanje je dvig prepoznavnosti blagovne znamke in utrjevanje pozicije Merkur zavarovalnice, ki je del ene od najstarejših zavarovalnic v Evropi. V ospredje kampanje postavljajo ozaveščenega posameznika, ki skozi življenje stopa odgovorno in premišljeno, na poti pa mu ob strani vedno stoji Merkur zavarovalnica, ki ga podpira pri njegovih odločitvah.
»V Merkur zavarovalnici smo z najnovejšo kampanjo naredili pomemben korak k večji prepoznavnosti naše blagovne znamke na slovenskem trgu. Osredotočili smo se na pristno, človeško komunikacijo, ki izpostavlja našo temeljno vrednoto – biti zaupanja vreden sopotnik našim strankam v vseh življenjskih obdobjih,« pravi Matej Rožič, direktor marketinga in odnosov z javnostmi. Dodaja, da želijo s kampanjo jasno pokazati, da Merkur zavarovalnica ni zgolj ponudnik zavarovalnih produktov in storitev, temveč partner, ki razume potrebe posameznika in mu stoji ob strani takrat, ko to najbolj potrebuje.
Elementi akcije: televizijsko, radijsko, spletno, zunanje in tiskano oglaševanje ter vsebine in aktivnosti na družbenih omrežjih