Zadovoljstvo
Opaženo

Zadovoljstvo ima vaše obraze

Kreativna agencija Yootree je v sodelovanju z digitalno agencijo Madwise za naročnika Triglav Skladi zasnovala celostno kampanjo »Zadovoljstvo ima vaše obraze«.

Kratek opis akcije: Kot pravijo, kreativna ideja izhaja iz univerzalne človeške želje po zadovoljstvu – občutku, ki ga iščemo in delimo tako v drobnih trenutkih kot v pomembnih življenjskih dosežkih. V kampanji je zadovoljstvo predstavljeno kot rezultat uresničenih želja, ki jih omogoča premišljeno vlaganje v naložbene sklade Triglav. To potrjuje zaupanje že več kot 100.000 vlagateljev, zato so ob tej priložnosti povabili tudi ostale posameznike, da se jim pridružijo na poti do finančnega zadovoljstva.

Sporočilno osnovo je predstavljal televizijski oglas, za katerega je besedilo in interpretacijo ustvaril umetnik Vazz (Mark Jacob Cavazza). Njegova zgodba, sporočila in podoba so bili nato vključeni še v radijske oglase, digitalno oglaševanje, oglaševanje na zunanjih oglasnih površinah ter oglaševanje na lastnih in zakupljenih digitalnih kanalih.

Zadovoljstvo

Ker je občutek zadovoljstva tesno povezan s finančnim zadovoljstvom posameznika, je bil digitalni del kampanje zasnovan s prilagojeno komunikacijo, ki je nagovarjala tri ciljne skupine – tiste, ki hrepenijo po finančni varnosti, svobodi ali uresničitvi osebnih želja. Kampanja je s spodbudnimi, pozitivnimi sporočili ljudem pokazala, da so ti cilji uresničljivi s pomočjo varčevanja oziroma investiranja v naložbene sklade Triglav.

Zadovoljstvo1

Zadovoljstvo2

Zadovoljstvo3

Elementi akcije: televizijsko, radijsko in digitalno oglaševanje, oglaševanje na zunanjih oglasnih površinah, e-poštni marketing in marketinška avtomatizacija ter oglaševanje na lastnih in zakupljenih digitalnih kanalih

Predstavniki naročnika: Mojca Ivanc, Saša Špiler, Jerneja Faletič, Joshua Royal in Nataša Germ

Direktorja projekta: Petra Pečnik Trontelj (Yootree) in Andrej Kaltenekar (Madwise)

Vodji projekta: Irena Dizdarević (Yootree) in Andrej Kaltenekar (Madwise)

Izvršna kreativna direktorja: Tomaž Apohal (Yootree) in Sašo Palčič (Madwise)

Kreativna direktorja: Živa Munih (Yootree) in Aljaž Marn (Madwise)

Strateg za vsebine in tekstopisec: Aljaž Marn (Madwise)

Tekstopiska: Živa Munih (Yootree)

Digitalno oglaševanje: Andreja Rok in Jan Kenk (Madwise)

E-poštni marketing: Jan Kenk in Kaja Novak (Madwise)

Umetniška direktorica: Neža Pavrič (Yootree)

Oblikovalci: Neža Pavrič (Yootree), Jernej Gračnar in Gaja Bajc (Madwise)

Digitalna agencija: Madwise

Medijski zakup: Medialog

Produkcijski hiši: Bright in Studio Ritem

Videoprodukcija za digitalne kanale: Sebastjan Kravcar (Madwise)

Avtor in interpretacija besedila: Mark Jacob Cavazza – Vazz

Trajanje akcije: od 5. septembra do 21. novembra 2024

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji