Zavarovalnica Sava: Za praznike obdaruj živali
Zavarovalnica Sava in agencija ENKI sta nadgradili lanskoletno dobrodelno kampanjo »Živali niso darilo« in tako bodo letos obdarovali živali.
Zavarovalnica Sava
Kratek opis akcije: Lansko leto je Enki na družbenih omrežjih in digitalnih medijih poudarjal, da je podarjanje hišnih ljubljenčkov v obliki prazničnih daril neprimerno. Ustvarili so 142 objav, ki so spodbudile več kot 5000 organskih reakcij, 1300 delitev objav in 350.000 organskega dosega, za kampanjo pa so prejeli tudi tri nagrade. Letos se jim je pri projektu poleg 20 organizacij za dobrobit živali pridružila Zavarovalnica Sava, s katero skupaj sporočajo, da si živali zaslužijo biti obdarjene in ne podarjene. Na spletni strani Živali niso darilo lahko obiskovalci glasujejo za eno izmed 20 sodelujočih dobrodelnih organizacij za dobrobit živali; trem, ki bodo prejele največ glasov, pa bo Zavarovalnica Sava podarila donacije v vrednosti 5.000 evrov. Na spletni strani so dodali UI-generator idej za obdarovanje živali. Uporabnik z vnosom le nekaj podatkov o svojem ljubljenčku prejme šest zanimivih idej za izbiro darila zanj.
Elementi akcije: družbena omrežja, digitalno oglaševanje, pristajalna stran
Predstavnici naročnika: Špela Kregar in Karin Vidonja
Strateginji: Tjaša Lenardič in Staša Tunja
Vodja projekta: Lara Oblak
Kreativna vodja in tekstopiska: Eva Novak
Oblikovalca: Blaž Jakelj in Anže Šestovič
Spletna izvedba: Tamara Demir