z
Opaženo

Zavarovalnica Sava: Za praznike obdaruj živali

Zavarovalnica Sava in agencija ENKI sta nadgradili lanskoletno dobrodelno kampanjo »Živali niso darilo« in tako bodo letos obdarovali živali.

Kratek opis akcije: Lansko leto je Enki na družbenih omrežjih in digitalnih medijih poudarjal, da je podarjanje hišnih ljubljenčkov v obliki prazničnih daril neprimerno. Ustvarili so 142 objav, ki so spodbudile več kot 5000 organskih reakcij, 1300 delitev objav in 350.000 organskega dosega, za kampanjo pa so prejeli tudi tri nagrade. Letos se jim je pri projektu poleg 20 organizacij za dobrobit živali pridružila Zavarovalnica Sava, s katero skupaj sporočajo, da si živali zaslužijo biti obdarjene in ne podarjene. Na spletni strani Živali niso darilo lahko obiskovalci glasujejo za eno izmed 20 sodelujočih dobrodelnih organizacij za dobrobit živali; trem, ki bodo prejele največ glasov, pa bo Zavarovalnica Sava podarila donacije v vrednosti 5.000 evrov. Na spletni strani so dodali UI-generator idej za obdarovanje živali. Uporabnik z vnosom le nekaj podatkov o svojem ljubljenčku prejme šest zanimivih idej za izbiro darila zanj.

Elementi akcije: družbena omrežja, digitalno oglaševanje, pristajalna stran

Predstavnici naročnika: Špela Kregar in Karin Vidonja

Strateginji: Tjaša Lenardič in Staša Tunja

Vodja projekta: Lara Oblak

Kreativna vodja in tekstopiska: Eva Novak

Oblikovalca: Blaž Jakelj in Anže Šestovič

Spletna izvedba: Tamara Demir

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji