z
Opaženo

Zavarovalnica Sava: Za praznike obdaruj živali

Zavarovalnica Sava in agencija ENKI sta nadgradili lanskoletno dobrodelno kampanjo »Živali niso darilo« in tako bodo letos obdarovali živali.

Kratek opis akcije: Lansko leto je Enki na družbenih omrežjih in digitalnih medijih poudarjal, da je podarjanje hišnih ljubljenčkov v obliki prazničnih daril neprimerno. Ustvarili so 142 objav, ki so spodbudile več kot 5000 organskih reakcij, 1300 delitev objav in 350.000 organskega dosega, za kampanjo pa so prejeli tudi tri nagrade. Letos se jim je pri projektu poleg 20 organizacij za dobrobit živali pridružila Zavarovalnica Sava, s katero skupaj sporočajo, da si živali zaslužijo biti obdarjene in ne podarjene. Na spletni strani Živali niso darilo lahko obiskovalci glasujejo za eno izmed 20 sodelujočih dobrodelnih organizacij za dobrobit živali; trem, ki bodo prejele največ glasov, pa bo Zavarovalnica Sava podarila donacije v vrednosti 5.000 evrov. Na spletni strani so dodali UI-generator idej za obdarovanje živali. Uporabnik z vnosom le nekaj podatkov o svojem ljubljenčku prejme šest zanimivih idej za izbiro darila zanj.

Elementi akcije: družbena omrežja, digitalno oglaševanje, pristajalna stran

Predstavnici naročnika: Špela Kregar in Karin Vidonja

Strateginji: Tjaša Lenardič in Staša Tunja

Vodja projekta: Lara Oblak

Kreativna vodja in tekstopiska: Eva Novak

Oblikovalca: Blaž Jakelj in Anže Šestovič

Spletna izvedba: Tamara Demir

Intervju

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

zz
11. 03. 2025

Vizualna komunikacija je odlično orodje za spodbujanje medkulturnega dialoga in…

Razstava Strpnost je del globalnega umetniškega projekta Tolerance Project in s tokratno ljubljansko postavitvijo dosegamo že 210. izvedbo. Do danes…

zz
08. 03. 2025

»Matematike nikoli nisem imela rada, ampak reševanje komunikacijskih izzivov mi je bilo…

Interno komuniciranje je vodnik skozi organizacijske spremembe, daje novosti v kontekst, kaže pravo smer.

Naši avtorji