razpisi
Razpisi

Med pridobivanjem potencialnih stikov in medijskim zakupom (razpisi)

V tokratnih razpisih tedna zunanje izvajalce iščejo ARNES, Spirit Slovenija in Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS.

Spirit Slovenija išče izvajalca za organizacijo in izvedbo programa »Lead Generation« oziroma identifikacije kvalificiranih stikov potencialnih tujih investitorjev na Japonskem. Priajve zbirajo do 11. aprila 2022, več o razpisu pa si lahko preberete na povezavi.

V okviru javnega razpisa za »digitalno preobrazbo gospodarstva« bo vlada RS namenila 44 milijonov evrov k celoviti digitalni preobrazbi poslovanja ali k digitalni preobrazbi posameznih poslovnih funkcij, s pomočjo uporabe naprednih digitalnih tehnologij. Razpisno dokumentacijo najdete na povezavi.

Akademska in raziskovalna mreža Slovenije (ARNES) potrebuje pomoč pri oblikovalskih storitvah, natančneje za kreativno zasnovo, izvedbeno oblikovanje in produkcijo komunikacijskih elementov. Razpis je odprt do 5. aprila 2022, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS preko razpisa išče izvajalca za zakup medijskega prostora za promocijo nacionalne kampanje shem kakovosti, in sicer sheme za ekološko hrano. Naročnik za potrebe izvedbe nacionalne kampanje shem kakovosti naroča pripravo medijskega načrta in zakup oglasnega prostora za izvedbo nacionalne kampanje za jesen 2022 in pomlad 2023. Razpis, za katerega je predviden proračun okrog 344 tisoč evrov (brez DDV), je odprt do 12. aprila 2022. Razpisno dokumentacijo najdete na povezavi.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji