delovna mesta tedna
Razpisi

Zaposlujejo BTC, Pro Plus, Propiar, Futura DDB in drugi

V tokratnem pregledu prostih delovnih mest lahko na svoj račun pridete tisti, ki vas zanima digitalni marketing, pa tudi delo v agencijah in medijih. Pozor, nekateri razpisi so aktualni samo še danes, nekateri pa le še nekaj dni.

Atlantic Grupa za znamko Barcaffé išče vodjo operativnega upravljanja blagovnih znamk (m/ž). Čas za prijavo imate le še danes (25. 3. 2022). Prijave sprejemajo na tej povezavi.

V družbi BTC iščejo vodjo digitalnih marketinških projektov (m/ž), ki bo med drugim skrbel za načrtovanje in izvedbo digitalnih projektov, vodenje in nadziranje izvedbe digitalno-oglaševalskih akcij in komuniciranja ter skrbel za razvoj novih digitalnih marketinških rešitev.  Prijave sprejemajo preko portala Moje delo.

Spletna trgovina Shoppster zaposli vodjo projektov v marketingu (m/ž). Prijave sprejemajo do 15. aprila 2022 preko portala MojeDelo.

Kemofarmacija, veletrgovina za oskrbo zdravstva v svojo marketinško ekipo vabi referenta za digitalne storitve (m/ž). Prijave sprejemajo do 31. marca 2022 na e-naslovu anze.hirsl@kemofarmacija.si

Medijska hiša Pro Plus zaposli upravljavca družbenih omrežij (m/ž), ki bo med drugim poskrbel/-a za pripravo komunikacijskih načrtov in operativno upravljanje družbenih omrežij, kreativno ustvarjanje vsebine in sodelovanje z vplivneži. Prijavite se lahko do 4. aprila 2022 na povezavi. Iščejo tudi spletnega novinarja (m/ž) za rubriko POP IN, do 27. marca 2022 pa se še lahko prijavite tudi za delovno mesto predstavnika za odnose z javnostmi (m/ž).

Družba za strateško komuniciranje Propiar je objavila razpis za delovno mesto svetovalca in mlajšega svetovalca. Kot pravijo, v svojo ekipo vabijo komunikatorja, ki mu srce zaigra ob misli na odnose z mediji in vplivneži, ustvarjanje vsebin na družbenih omrežjih ter goji posebno ljubezen do življenjskostilnih vsebin. Prijave zbirajo do ponedeljka, 28. marca 2022, na tilen.lamut@propiar.com

Če znate svoje misli elegantno spraviti na papir in poznate zakonitosti pisanja besedil za splet, se lahko pridružite ekipi ustvarjalcev vsebin v agenciji Futura DDB. Prijave sprejemajo do 27. marca 2022 na branka.bizjak@futura.si.

V podjetju AKIDS, ki združuje blagovni znamki Baby center in Pikapolonica, iščejo samostojnega sodelavca za spletni marketing (m/ž). Prijave sprejemajo preko portala Moje delo do 6. aprila 2022.

Celjsko podjetje Hermi išče nove sodelavce (m/ž)  v digitalnem marketingu. Prijave zbirajo do 31. marca 2022 na e-naslovu nina.saje@hermi.si.

Še vedno aktualna delovna mesta:

Digitalna agencija Optiweb išče vodjo razvoja (m/ž), ki bo prevzel vodenje ekipe razvijalcev ter sodeloval s prodajno ekipo in pri načrtovanju tehničnih specifikacij. Več o razpisu in prijavi si lahko preberete na povezavi.

Kreativni studio podjetja Celtra dodatno krepi svojo mednarodno ekipo in išče glavnega oblikovalca (m/ž). Prijavite se lahko na povezavi.

Oglaševalska agencija AV studio nudi priložnost izkušenemu spletnemu oblikovalcu (m/ž) z vsaj petimi leti izkušenj s področja oblikovanja spletnih aplikacij in spletnih mest, ki sledijo pravilom odzivnega spletnega oblikovanja (RWD). Več o prijavi in delovnem mestu si lahko preberete na povezavi.

Digitalna agencija POINT OUT v svojo ekipo vabi dva nova sodelavca, in sicer vodjo digitalnih projektov (m/ž) in digitalnega stratega (m/ž). Prijave za obe delovni mesti sprejemajo do 27. marca 2022 na povezavi.

V agenciji Luna \TBWA iščejo mlajšega vodjo projektov (m/ž). Osebe, ki menijo, da znajo ohranjati ravnotežje med željami naročnikov in idejami kreativcev, naj pošljejo svoj življenjepis na info@luna.si do konca ponedeljka, 28. marca 2022.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji