delovna mesta tedna
Razpisi

Zaposlujejo Celtra, Gorenjska banka, Medex in drugi

V tokratnem pregledu delovnih mest tedna je nekoliko več priložnosti v oglaševanju.

Medijska hiša Pro Plus zaposli spletnega urednika (m/ž) za urednikovanje portala dominvrt.si in pripravo vsebinske in distribucijske strategije. Prijave zbirajo preko LinkedIna.

Weiler zaposli strokovnjaka za vsebinski marketing (m/ž), ki bo ustvarjal zanimive, informativne in privlačne vsebine za eksterno komuniciranje s poslovnimi partnerji. Prijave zbirajo do 11. marca 2022 na SBukovnik@weilerabrasives.com, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na povezavi.

Celtrin kreativni studio krepi svojo mednarodno ekipo in išče projektnega vodjo (m/ž), izkušenega v digitalnem oblikovanju, ki bo odgovoren za ideje, načrtovanje in izvedbo visoko kakovostnih in srednje do visoko kompleksnih digitalnih oglaševalskih akcij svetovno znanih blagovnih znamk. Prijavite se lahko na naslednjih povezavah: glavni vodja produkcije (m/ž) in starejši vodja produkcije (m/ž). 

Medex v svojo sredino vabi strokovnjaka za digitalni marketing (m/ž) za samostojno vodenje digitalnih marketinških projektov in akcij ter opredelitev ključnih kazalnikov uspešnosti. Prijave zbirajo preko LinkedIna.

Gorenjska banka v svojo ekipo vabi strokovnjaka za marketing (m/ž), ki bo samostojno načrtoval in vodil marketinške projekte in aktivnosti. Več o delovnem mestu lahko preberete na povezavi.

Digitalna agencija Optiweb v svoje vrste vabi dva sodelavca, to sta oblikovalec uporabniške izkušnje (m/ž) in inženirja QA (m/ž).

Wolt zaposli ustvarjalca vsebin (m/ž) na svoji platformi Market. Kandidat bo skrbel za opise izdelkov, pravilnost navedenih cen, fotografije itd. Prijave zbirajo na jerome.marks@wolt.com, več o delovnem mestu si lahko preberete na povezavi.

Renault išče koordinatorja tržnih komunikacij za področje regije Adriatik (m/ž), ki bo koordiniral oglaševalske aktivnosti znamk Renault in Dacia v regiji. Prijavite se lahko preko portala Mojedelo.com, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

Nova KBM v svojo sredino vabi strokovnega sodelavca (m/ž) v oddelku marketinga in komuniciranja. Kandidat bo skrbel za opravljanje strokovnih nalog s področja dela oddelka tržnega komuniciranja, oblikovanje strokovnih mnenj, raznovrstnih analiz in poročil s področja tržnega komuniciranja. Prijavite se lahko do 3. marca 2022 preko spletnega obrazca.

Telekom Slovenije išče dva nova sodelavca, in sicer produktnega vodjo za področje pametne agrikulture (m/ž) in projektnega vodjo za rešitve interneta stvari (m/ž).

Še vedno aktualna delovna mesta:

Trajnostna komunikacijska agencija prvi.prvi. v svoje vrste vabi umetniškega direktorja (m/ž). Od kandidatov pričakujejo delovne izkušnje na tej poziciji in visoko stopnjo samostojnosti. Prijave zbirajo na: office@prviprvi.si.

FrodX išče strokovnjaka za marketing (m/ž), ki se znajde s HTML in CSS-om, ima izkušnje z orodji za pripravo e-poštnih kampanj (ActiveCampaign, HubSpot, Marketo, Mailchimp, Klaviyo), ima izkušnje z objavo vsebin na spletnih straneh (Wordpress) in vsaj osnovno znanje programa za urejanje fotografij (Photoshop, Canva ipd.). Prijave zbirajo na marketing-zaposlitev@frodx.com oziroma preko LinkedIna.

Digitalna agencija POINT OUT v svoje vrste vabi strokovnjaka za oglaševanje na Googlu (m/ž). Kandidat bo sodeloval pri pripravi strategij oglaševanja in izvedbi kampanj z nadzorom ter optimizacijo od začetka do konca. Prijavite se lahko preko spletnega obrazca.

V komunikacijski agenciji IR IMAGE iščejo sodelavca na področju vsebinskega marketinga (m/ž). Delo bo med drugim obsegalo ustvarjanje prepričljivih vsebin za komunikacijske kampanje ter pripravo vsebin in urejanje družbenih omrežij. Prijave zbirajo do 1. marca 2022 na info@ir-image.si, več o delovnem mestu si lahko preberete na LinkedInu.

Mercator nudi priložnost samostojnemu strokovnemu sodelavcu (m/ž) v sektorju upravljanja odnosov s kupci oziroma na področju programa zvestobe Pika in CRM. Kandidat bo med drugim skrbel za digitalizacijo kupcev, za prepoznavnost funkcionalnosti mobilne aplikacije Moj M ter upravljanje z bazami kupcev in komercialno obveščanje kupcev preko orodja za upravljanje kampanj. Prijave zbirajo do 27. februarja 2022 na zaposlitev@mercator.si, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Renault išče vodjo CRM in digitalnega okolja (m/ž), ki bo sodeloval pri razvoju spletnih strani, vzdrževanju in razvoju dinamičnih aplikacij, razvoju avtomatizacije marketinga, nadzornih plošč za poročanj in baze podatkov strank. Prijave zbirajo preko portala Mojedelo.com, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

Outfit7 v svoje vrste vabi tekstopisca (m/ž). »Predstavljaj si, da v službi pišeš tekste in medtem igraš videoigreigrice. Če se najdeš v tej fantaziji, se prijavi na povezavi in postani del naše kreativne ekipe!« sporočajo.

Leanpay zaposli tekstopisca in upravljavca družbenih omrežij (m/ž), ki bo objavljal sporočila o znamki in ustvarjal vsebine za ciljna občinstva. Prijave zbirajo preko LinkedIna.

Zemanta zaposli dva nova sodelavca, in sicer iščejo oblikovalca za učinkovitostne oglaševalske akcije (m/ž) in oblikovalca (m/ž).

Novartis v svojo sredino vabi strokovnjaka za digitalni marketing (m/ž), ki bo na strateški ravni skrbel za (digitalno) vključenost strank. Prijavite se lahko preko LinkedIna.

Nakupovalno središče BTC v svojo sredino vabi vodjo marketinških projektov (m/ž) za samostojno načrtovanje in izvedbo projektov ter upravljanje in razvijanje večkanalnih rešitev glede na potrebe obiskovalcev (B2C) in poslovnih partnerjev najemnikov (B2B). Prijave zbirajo preko portala Mojedelo.com.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji