bla
Razpisi

Zaposlujejo EKWB, Renderspace, Shoppster in drugi

Eden tistih tednov, ko je res veliko novih priložnosti.

Iconomi išče vodjo amrketinga (m/ž), ki bo odgovoren za marketinško strategijo, koordinacijo in načrtovanje aktivnosti in sodelovanje z drugimi oddelki. Prijave birajo na jobs@iconomi.com.

Muzej za oblikovanje in arhitekturo v svoje vrste vabi sodelavca za odnose z javnostmi (m/ž), ki bo sodeloval pri pripravi komunikacijske strategije muzeja in vodenju vsakodnevnih dejavnosti komunikacije muzeja. Prijave zbirajo do 9. marca 2022 na marketing@mao.si, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na povezavi.

Novičarski portal Metropolitan.si, ki deluje pod okriljem medijske hiše Adria Media, išče več novinarjev (m/ž) za samostojno pripravljanje spletnih vsebin, pripravo idejnih zasnov tržno-komunikacijskih projektov in spremljanje aktualnih trendov na področju spletnih medijev in družbenih omrežij. Prijave zbirajo do 15. marca 2022 na romana.pahor@adriamedia.si, več o razpisu pa si lahko preberete na povezavi.

EKWB v svojo sredino vabi strokovnjaka za odnose s strankami (m/ž) s poudarkom na interni komunikaciji in tehnoloških vsebinah. Prijave zbirajo na povezavi.

Renderspace zaposli vodjo projektov na področju digitalnega marketinga (m/ž) s poudarkom na razvojnih, analitičnih in UX-projektih. Prijavite se lahko do 10. marca 2022 na careers@renderspace.si, več informacij o delovnem mestu pa najdete na povezavi.

Outfit7 v svojo sredino vabi tekstopisca (m/ž), ki bo pripravljal raznovrstna besedila, od objav na družbenih omrežjih, sloganov za kampanje in scenarijev za videovsebine do pisanja daljših besedil. Prijavite se lahko preko spletnega obrazca.

Spletni trgovec Shoppster nudi priložnost upravljavcu družbenih omrežij (m/ž), ki bo pripravljal strategije nastopa na različnih družbenih omrežjih in vodil ključne digitalne projekte. Prijavite se lahko preko portala Mojedelo.com, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

PharmaLinea zaposli sodelavca za marketinško komunikacijo (m/ž), ki bo s tekstopisjem v angleščini in nekaj grafičnega oblikovanja skrbel za odnose z javnostmi, promocijske materiale in vsebine na digitalnih kanalih podjetja. Prijave zbirajo na LinkedInu.

Weiler zaposli strokovnjaka za vsebinski marketing (m/ž), ki bo ustvarjal zanimive, informativne in privlačne vsebine za eksterno komuniciranje s poslovnimi partnerji. Prijave zbirajo do 11. marca 2022 na SBukovnik@weilerabrasives.com, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na povezavi.

Startup Epidemic v svojo sredino vabi vodjo poslovnega razvoja (m/ž), ki bo med drugim skrbel za Iskanje kontaktov in vzpostavljanje stikov s potencialnimi strankami za vzpostavitev odnosa in prodajo ter povečanje vrednosti obstoječih strank. Prijave zbirajo preko LinkedIna.

Radio Študent v svoje vrste vabi tržnika (m/ž) za trženje radijskega etra in produkcije. Prijavo pošljite do 20. marca na naslov marketing@radiostudent.si. V zadevo e-maila obvezno napišite »Prijava na razpis za tržnico_ka«. Več o razpisu si alhko preberete tukaj

Še vedno aktualna delovna mesta:

FrodX išče strokovnjaka za marketing (m/ž), ki se znajde s HTML in CSS-om, ima izkušnje z orodji za pripravo e-poštnih kampanj (ActiveCampaign, HubSpot, Marketo, Mailchimp, Klaviyo), ima izkušnje z objavo vsebin na spletnih straneh (Wordpress) in vsaj osnovno znanje programa za urejanje fotografij (Photoshop, Canva ipd.). Prijave zbirajo na marketing-zaposlitev@frodx.com oziroma preko LinkedIna.

Celtrin kreativni studio krepi svojo mednarodno ekipo in išče projektnega vodjo (m/ž), izkušenega v digitalnem oblikovanju, ki bo odgovoren za ideje, načrtovanje in izvedbo visoko kakovostnih in srednje do visoko kompleksnih digitalnih oglaševalskih akcij svetovno znanih blagovnih znamk. Prijavite se lahko na naslednjih povezavah: glavni vodja produkcije (m/ž) in starejši vodja produkcije (m/ž). 

Medex v svojo sredino vabi strokovnjaka za digitalni marketing (m/ž) za samostojno vodenje digitalnih marketinških projektov in akcij ter opredelitev ključnih kazalnikov uspešnosti. Prijave zbirajo preko LinkedIna.

Gorenjska banka v svojo ekipo vabi strokovnjaka za marketing (m/ž), ki bo samostojno načrtoval in vodil marketinške projekte in aktivnosti. Več o delovnem mestu lahko preberete na povezavi.

Digitalna agencija Optiweb v svoje vrste vabi dva sodelavca, to sta oblikovalec uporabniške izkušnje (m/ž) in inženirja QA (m/ž).

Wolt zaposli ustvarjalca vsebin (m/ž) na svoji platformi Market. Kandidat bo skrbel za opise izdelkov, pravilnost navedenih cen, fotografije itd. Prijave zbirajo na jerome.marks@wolt.com, več o delovnem mestu si lahko preberete na povezavi.

Renault išče koordinatorja tržnih komunikacij za področje regije Adriatik (m/ž), ki bo koordiniral oglaševalske aktivnosti znamk Renault in Dacia v regiji. Prijavite se lahko preko portala Mojedelo.com, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu. 

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji