bla
Razpisi

Zaposlujejo Fraport, Wolt, Adria Media in drugi

V tokratnem pregledu delovnih mest tedna delodajalci najbolj iščejo strokovnjake za digitalni marketing.

V podjetju Medijski partner iščemo pomoč v naročniškem oddelku in pomoč pri trženju oglasnega prostora v reviji Marketing magazin. Oglasite se nam na info@marketingmagazin.si.

Gorenjska banka išče pomočnika direktorja (m/ž) v sektorju marketinga. Kandidat bo skrbel za oblikovanje, organizacijo in koordinacijo marketinških projektov in aktivnosti. Prijave zbirajo do 15. julija 2022 na zaposlitev@gbkr.si, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Onkološki inštitut Ljubljana išče sodelavca v oddelu za odnose z javnostmi (m/ž), ki bo med drugim pripravljal splošne akte, pogodbe in druga strokovna gradiva ter sodeloval z drugimi organizacijskimi enotami. Prijave sprejemajo do 6. julija 2022 na gp.oi@onko-i.si, več o delovnem mestu si lahko preberete na povezavi.

Publicis išče medijskega načrtovalca (m/ž) za analizo in načrtovanje kampanj. Prijavite se lahko preko LinkedIna.

Dostavljavec hrane Wolt zaposli marketinškega strkovnjaka (m/ž), ki bo sodeloval pri razvoju vsekanalnih marketinških strategij za razvoj partnerstev. Prijavite se lahko preko LinkedIna.

Fraport išče samostojnega sodelavca za komuniciranje (m/ž) za organizacijo in izvajanje komuniciranja z deležniki družbe ter izvajanje snemanj, predstavitev in dogodkov. Prijave zbirajo do 14. julija 2022 na kadri@fraport-slovenija.si, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Startup Databox v svoje vrste vabi strokovnjaka za vsebinski marketing (m/ž), ki bo pomagal pri izvajanju njihove SEO-strategije z različnimi nalogami optimizacije na strani in zunaj strani, kot so prepoznavanje in posodabljanje starih člankov za izboljšanje njihove uvrstitve pri iskanju, konsolidacija vsebine in ustvarjanje povratnih povezav. Povezave zbirajo preko portala Mojedelo.com.

Agencija WeScale nudi priložnost tekstopiscu (m/ž), ki bo skrbel za tekstopisje v kampanjah z e-pošto in na drugih marketinških kanalih. Prijavite se lahko do 6. julija 2022 preko LinkedIna.

Kovinoplastika Lož nudi priložnost strokovnjaku za digitalni marketing (m/ž), ki bo sodeloval pri pripravi poslovnih strategij in izvajanju strateškega razvoja. Prijave zbirajo do 31. julija 2022 preko portala Mojedelo.com, kjer je podrobnejši opis delovnega mesta.

Medijska hiša Adria Media v svojo sredino vabi upravljavca družbenih omrežij (m/ž) za snovanje strategije za nastop na kanalih Tik Tok, Instagram in Facebook v sodelovanju z uredništvom in oddelkom za marketing. Prijave zbirajo do 17. julija 2022 na zaposlitev@adriamedia.si, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Mercator išče projektnega vodjo (m/ž) v spletni trgovini M Tehnika za urejanje spletne trgovine in pripravo spletnih oglaševalnih aktivnosti. Prijavite se lahko preko spletnega obrazca.

SKB zaposli marketinškega strokovnjaka (m/ž) v sektorju marketing – ponudba strankam. Kandidat bo oblikoval in izvajal strategijo produktov oziroma storitev, poslovno politiko in ponudbo za posamezne prodajne poti.

Sensilab nudi priložnost medijskemu načrtovalcu (m/ž), ki bo skrbel za medijski načrt na večkanalni ravni (med drugim spletna trgovina, telemarketing, trgovine in veleprodaja), ki vključuje vse od ideje do izvedbe kampanje. Prijave zbirajo na zaposlitev@sensilab.com, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Outbrain, matično podjetje slovenskega start-upa Zemanta, nudi priložnost asistentu v administraciji (m/ž) s statusom študenta. Prijavite se lahko preko LinkedIna.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji