delovna mesta
Razpisi

Zaposlujejo Iconomi, Pristop, Sensilab in drugi

V tokratnem pregledu delovnih mest tedna se nadaljuje trend prevladujočega povpraševanja po digitalnih kadrih.

Iconomi išče vodjo marketinga (m/ž), ki bo odgovoren za marketinško strategijo, koordinacijo in načrtovanje aktivnosti in sodelovanje z drugimi oddelki. Prijave zbirajo na jobs@iconomi.com.

Sensilab išče regionalnega vodjo digitalnega marketinga (m/ž), ki bo skrbel za povečevanje prepoznavnosti blagovne znamke Vitamin Express na italijanskem, francoskem in britanskem trgu. Prijave zbirajo na zaposlitev@sensilab.com, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na povezavi.

Zveza potrošnikov Slovenije zaposli vodjo pravne pisarne (m/ž) za pripravo in sodelovanje pri pripravi prispevkov za revijo ZPStest in za spletno mesto www.zps.si, delo z mediji in drugimi ciljnimi javnostmi. Prijave zbirajo na povezavi do 21. marca 2022. 

Podjetje HS plus išče dva nova sodelavca, in sicer strokovnjaka za oglaševanje na Facebooku (m/ž) in začetnika na področju oglaševanja na Facebooku (m/ž).

Johnson & Johnson v svoje vrste vabi strokovnjaka za vsekanalno komuniciranje (m/ž), ki se bo osredotočal na izvedbo kampanj predvsem na digitalnih kanalih. Prijave zbirajo preko LinkedIna.

Vzajemna zaposli strokovnjaka za odnose z javnostmi (m/ž) za pripravo in izvedbo komunikacijskih načrtov in kampanj ter sodelovanje pri projektih internega in eksternega komuniciranja. Prijave zbirajo preko portala Mojedelo.com.

Pristop išče svetovalca (m/ž) z vsaj 3-letnimi izkušnjami s področja odnosov z mediji, ki dobro pozna slovensko medijsko krajino, zakonitosti priprave vsebin za različne oblike in vrste medijev in ima vzpostavljeno mrežo stikov z novinarji, uredniki in prepoznavimi medijskimi obrazi. Prijave zbirajo do 18. marca 2022 jobs@pristop.si, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na povezavi.

Digitalna agencija Optiweb zaposli izkušenega vodjo projektov (m/ž) v digitalnem marketingu, ki bo sodeloval z naročniki, kot so Mass, Inotherm in Iglusport. Na dnevni ravni bo novi sodelavec koordiniral stranko in interno ekipo. Medtem se bo povezoval z internimi ekipami Optiweba in s tem krojil strategijo posamezne stranke. Prijave zbirajo na povezavi.

Publicis Media išče okrepitve. V ekipi agencij Zenith in Starcom vabijo vodjo digitalnih projektov (m/ž). Prijave pošljite na jaka.satler@publicismedia.com.

Družba Lin&Nil, ki deluje pod blagovno znamko Andreja Jernejčič,  išče sodelavca (m/ž), ki bo skrbel za sodelovanje z mediji, odnose z javnostmi, pisanje in upravljanje z družbenimi omrežji. Prijave zbirajo na povezavi.

Nogometni portal Nogomania v svoje vrste vabi tržnika (m/ž) za pomoč pri trženju oglasnega prostora ter pripravo strategij oglaševanja in promocije. Več o prijavi in delovnem mestu si lahko preberete na povezavi. Prijave zbirajo na elektronski naslov klemen.kos@nogomania.com.

Še vedno aktualna delovna mesta:

Novičarski portal Metropolitan.si, ki deluje pod okriljem medijske hiše Adria Media, išče več novinarjev (m/ž) za samostojno pripravljanje spletnih vsebin, pripravo idejnih zasnov tržno-komunikacijskih projektov in spremljanje aktualnih trendov na področju spletnih medijev in družbenih omrežij. Prijave zbirajo do 15. marca 2022 na romana.pahor@adriamedia.si, več o razpisu pa si lahko preberete na povezavi.

EKWB v svojo sredino vabi strokovnjaka za odnose s strankami (m/ž) s poudarkom na interni komunikaciji in tehnoloških vsebinah. Prijave zbirajo na povezavi.

Outfit7 v svojo sredino vabi tekstopisca (m/ž), ki bo pripravljal raznovrstna besedila, od objav na družbenih omrežjih, sloganov za kampanje in scenarijev za videovsebine do pisanja daljših besedil. Prijavite se lahko preko spletnega obrazca.

Spletni trgovec Shoppster nudi priložnost upravljavcu družbenih omrežij (m/ž), ki bo pripravljal strategije nastopa na različnih družbenih omrežjih in vodil ključne digitalne projekte. Prijavite se lahko preko portala Mojedelo.com, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

PharmaLinea zaposli sodelavca za marketinško komunikacijo (m/ž), ki bo s tekstopisjem v angleščini in nekaj grafičnega oblikovanja skrbel za odnose z javnostmi, promocijske materiale in vsebine na digitalnih kanalih podjetja. Prijave zbirajo na LinkedInu.

Weiler zaposli strokovnjaka za vsebinski marketing (m/ž), ki bo ustvarjal zanimive, informativne in privlačne vsebine za eksterno komuniciranje s poslovnimi partnerji. Prijave zbirajo do 11. marca 2022 na SBukovnik@weilerabrasives.com, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na povezavi.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji