delovna mesta tedna
Razpisi

Zaposlujejo Mladinska knjiga, Fraport Slovenija, MM in drugi

V tokratni ponudbi delovnih mest so med drugim prosta mesta s področja komuniciranja, (digitalnega) marketinga in oblikovanja, pridružite pa se lahko tudi ekipi Marketing magazina.

Fraport Slovenija zaposli vodjo korporativnega komuniciranja (m/ž). V opisu delovnih nalog je načrtovanje, organiziranje, vodenje in nadzor dela, načrtovanje in vodenje komuniciranja z deležniki družbe, vodenje projektov ter druga dela in naloge v okviru delovnega mesta. Prijave sprejemajo na kadri@fraport-slovenija.si do vključno 29. aprila 2022.

Družba BTC zaposli vodjo digitalnih marketinških projektov (m/ž). Prijave zainteresiranih kandidatov pričakujejo na e-naslovu zaposlitev@btc.si.

V Thermani Laško iščejo strokovnega delavca v marketingu (m/ž). Vaše naloge bodo priprava vsebine in osnovnih grafičnih gradiv za družbena omrežja in druge kanale, priprava vsebine promocijskih gradiv na ravni podjetja, skrb za ustrezno marketinško komunikacijo znotraj objektov podjetja in interna prodaja, vsebinsko upravljanje spletne strani in tekstopisje. Prijave pričakujejo do 25. aprila 2022 na e-naslov poslovno.tajnistvo@thermana.si.

Digitalna platforma za globalne logistične storitve Eurosender išče specialista za e-poštni marketing (m/ž). Življenjepise kandidatov in spremna pisma v angleškem jeziku pričakujejo preko svojega portala

Založba Mladinska knjiga v svojo ekipo vabi oblikovalca na področju marketinga (m/ž). Med drugim bo oblikoval in realiziral kreativne rešitve za večje oglaševalske akcije, oblikoval kreative za družbena omrežja in sodeloval pri idejnih konceptih za postavitev izložb. Prijave sprejemajo na portalu mojedelo.com do 20. aprila 2022.

V agenciji Futura DDB iščejo oblikovalca za družbena omrežja (po potrebi pa tudi za druge digitalne kanale). Prijave bodočih futuristov sprejemajo na e-naslovu patricija.perse@futura.si.

Atlantic Grupa v svoj »kreativen, strasten in odgovoren tim« vabi vodjo ključnih kupcev za segment HoReCA (m/ž). Prijave sprejemajo do 29. aprila 2022.

Merkur trgovina išče vodjo projektov za področje strateškega marketinga (m/ž). Prijave z življenjepisom in dokazili o izpolnjevanju pogojev pričakujejo do vključno 30. aprila 2022 na elektronski naslov zaposlitev@merkur.si.

Za Onkološkem inštitutu Ljubljana je odprt razpis za delovno mesto strokovnega sodelavca v službi za odnose z javnostmi (m/ž). Kandidati lahko prijave pošljejo najpozneje do 25. aprila 2022 po pošti ali po e-pošti na naslov: gp.oi@onko-i.si.

V podjetju Medijski partner iščemo pomoč v naročniškem oddelku in pomoč pri trženju oglasnega prostora v reviji Marketing magazin. Oglasite se nam na info@marketingmagazin.si.

Še vedno aktualna delovna mesta:

Semenarna Ljubljana išče marketinškega menedžerja (m/ž). Prijave zbirajo na e-naslovu mojca.dimic@semenarna.si samo še do 18. aprila 2022.

Kadrovsko podjetje Kariera širi ekipo in v svoj kolektiv vabi specialista za digitalni marketing (m/ž). Prijave sprejemajo do 24. aprila 2022 preko spletnega obrazca.

V Kliping Slovenija iščejo podatkovnega analitika (m/ž). Kratek življenjepis in motivacijsko pismo v angleškem jeziku lahko pošljete na e-naslov jure.habjanic@kliping.si.

V digitalni agenciji WeScale, o kateri smo pisali tudi v MM-u, iščejo strokovnjaka za e-poštni marketing (m/ž). Prijave sprejemajo na e-naslovu jobs@wescale.agency.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji