bla
Razpisi

Zaposlujejo Mladinska knjiga, Outfit7, BTC in drugi

V tokratnem pregledu delovnih mest tedna je ogromno priložnosti v zelo različnih panogah.

Mladinska knjiga išče direktorja marketinga in odnosov z javnostmi (m/ž), ki bo med drugim skrbel za strateški razvoj Mladinske knjige, sodeloval z upravo in sodeloval pri strateško-razvojnih projektih (celovita digitalizacija marketinga in prodaje, optimizacija procesov in organizacije dela med različnimi funkcijami v podjetju). Prijavite se lahko do 30. aprila 2022 preko LinkedIna.

Nakupovalno središče BTC zaposli vodjo odnosov z javnostmi (m/ž) za pripravo in izvedbo strategij komuniciranja z javnostmi in sodelovanje z vodstvom pri gradnji korporativnega ugleda. Prijave zbirajo preko portala Mojedelo.com.

Visa zaposli lokalnega vodjo marketinga (m/ž), ki bo ob sodelovanju z regijskim vodjo marketinga sodeloval z lokalnimi bankami in vodil marketinške akcije v Sloveniji in na Hrvaškem. Prijavite se lahko preko LinkedIna.

Outfit7 nudi priložnost scenaristu (m/ž) napovednikov, videov za družbena omrežja in iger. Kandidat bo sodeloval pri raziskovalnih fazah projektov in postavljanju strategije. Prijavite se lahko preko LinkedIna.

Wolt v svojo ekipo vabi marketinškega strokovnjaka (m/ž), ki bo sodeloval pri različnih marketinških aktivnostih, vse od ustvarjanja vsebin do strateških partnerstev z restavracijami. Prijavite se lahko preko LinkedIna.

Bloomberg Media išče asistenta (m/ž) s statusom študenta za ustvarjanje digitalnih in televizijskih vsebin. Prijave zbirajo na marja.milic@bloombergadria.com ali na jobs@bloombergadria.com.

Spletni trgovec Shoppster nudi priložnost upravljavcu družbenih omrežij (m/ž) za ustvarjanje besedilnih, slikovnih in video vsebin za družbena omrežja. Prijave zbirajo do 4. maja 2022 preko portala Mojedelo.com, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

Coca-Cola HBC Slovenija zaposli vodjo ključnih kupcev (m/ž) za načrtovanje prodajnih načrtov za določene ključne kupce. Prijavite se lahko preko spletnega obrazca.

Še vedno aktualna delovna mesta:

Fraport Slovenija zaposli vodjo korporativnega komuniciranja (m/ž). V opisu delovnih nalog je načrtovanje, organiziranje, vodenje in nadzor dela, načrtovanje in vodenje komuniciranja z deležniki družbe, vodenje projektov ter druga dela in naloge v okviru delovnega mesta. Prijave sprejemajo na kadri@fraport-slovenija.si do vključno 29. aprila 2022.

V Thermani Laško iščejo strokovnega delavca v marketingu (m/ž). Vaše naloge bodo priprava vsebine in osnovnih grafičnih gradiv za družbena omrežja in druge kanale, priprava vsebine promocijskih gradiv na ravni podjetja, skrb za ustrezno marketinško komunikacijo znotraj objektov podjetja in interna prodaja, vsebinsko upravljanje spletne strani in tekstopisje. Prijave pričakujejo do 25. aprila 2022 na e-naslov poslovno.tajnistvo@thermana.si.

Digitalna platforma za globalne logistične storitve Eurosender išče specialista za e-poštni marketing (m/ž). Življenjepise kandidatov in spremna pisma v angleškem jeziku pričakujejo preko svojega portala

V agenciji Futura DDB iščejo oblikovalca za družbena omrežja (po potrebi pa tudi za druge digitalne kanale). Prijave bodočih futuristov sprejemajo na e-naslovu patricija.perse@futura.si.

Atlantic Grupa v svoj »kreativen, strasten in odgovoren tim« vabi vodjo ključnih kupcev za segment HoReCA (m/ž). Prijave sprejemajo do 29. aprila 2022.

Merkur trgovina išče vodjo projektov za področje strateškega marketinga (m/ž). Prijave z življenjepisom in dokazili o izpolnjevanju pogojev pričakujejo do vključno 30. aprila 2022 na elektronski naslov zaposlitev@merkur.si.

Za Onkološkem inštitutu Ljubljana je odprt razpis za delovno mesto strokovnega sodelavca v službi za odnose z javnostmi (m/ž). Kandidati lahko prijave pošljejo najpozneje do 25. aprila 2022 po pošti ali po e-pošti na naslov: gp.oi@onko-i.si.

V podjetju Medijski partner iščemo pomoč v naročniškem oddelku in pomoč pri trženju oglasnega prostora v reviji Marketing magazin. Oglasite se nam na info@marketingmagazin.si.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji