bla
Vpogled

Med slovenskimi bančnimi »digitalci« izstopajo NLB, SKB in Nova KBM

Po raziskavi družbe E-laborat se slovenske banke lahko »pohvalijo« s povprečno uporabniško izkušnjo, pomanjkljivo optimizacijo v iskalnikih in slabo digitalno odzivnostjo.

Med slovenskimi bankami je enako kot leta 2021 skupno največ točk zbrala NLB, v skupino »naprednih digitalcev« pa so raziskovalci uvrstili še SKB in Novo KBM. V skupino »naprednih digitalcev« v E-laboratu sicer uvrščajo tista podjetja, ki v panogi postavljajo standarde in so v povprečju v vseh kategorijah prejela največ točk. Kot kaže graf, jim sledijo »digitalni sledilci«, »povprečni digitalci« in »digitalni začetniki«.

bla

vir: E-Laborat

Uporabniška izkušnja: lahko bi bilo bolje

Za oceno kakovosti uporabniške izkušnje je E-laborat v raziskavi* upošteval več kot 50 indikatorjev za spletna mesta in skoraj 70 indikatorjev za mobilna spletna mesta. »Slovenske banke zagotavljajo zgolj povprečno uporabniško izkušnjo, tuje pa so v tem segmentu še vedno bolj napredne,« ugotavljajo.

b

vir: E-Laborat

Tudi optimizacija v iskalnikih šepa

Največji tržni delež na iskalniku Google prejemajo druga, nebančna spletna in mobilna spletna mesta, a sodeč po raziskavi je tudi tu NLB najvišje uvrščena (16 %).

Raziskava kaže še, da banke področje optimizacije za iskalnike (SEO) zanemarjajo, saj še vedno vodijo spletna mesta, ki niso v lasti bank. »Za potrebe te analize je bilo upoštevanih 200 ključnih besed in besednih zvez s področja bančništva, ki so v povprečju na mesečni ravni iskana kar 212.000-krat. Spletna mesta in mobilna spletna mesta slovenskih bank zagotavljajo uporabnikom, ki preko iskalnika Google iščejo rešitve za svoje probleme, le 45,4 % odgovorov, preostalih 54,6 % pa nebančna spletna mesta,« poudarjajo v E-Laboratu.

V povprečju boste na odgovor čakali 22 ur 40 minut; 14 odstotkov možnosti je, da ga sploh ne boste dočakali

V E-laboratu so izvedli tudi raziskavo skrivnostnega nakupovanja, kjer so vsem bankam poslali različna vprašanja in povpraševanja. Merili so tako hitrost kot tudi kakovost odziva. V  14 odstotkih povpraševanj pa odgovora sploh niso prejeli. »Kljub temu, da smo ljudje veliki potrošniki, ki velikokrat z veseljem kupimo več, kot dejansko potrebujemo, slovenske banke le redko predlagajo dodaten produkt ob sklenitvi kredita. Še bolj pa je problematično počasno odgovarjanje slovenskih bank preko digitalnih kanalov,« so zapisali. Za odgovor na tri poslana vprašanja so banke potrebovale v povprečju 22 ur in 40 minut. Na preprosto vprašanje: »Pozdravljeni. Katera poslovalnica v Ljubljani, v bližini Šiške, je danes najdlje odprta? Lp« so slovenske banke v povprečju potrebovale kar 17 ur in 5 minut.

*V  podjetju E-laborat so v decembru 2021 in januarju letos izvedli raziskavo slovenskega digitalnega bančnega prostora in digitalne konkurenčnosti posameznih bank. Analizirali so tudi izbrane tuje banke in naredili primerjavo med stanjem v slovenskem in globalnem digitalnem bančnem sektorju.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

answear
17. 08. 2022

Modna spletna trgovina Answear je od junija na voljo tudi v Sloveniji.

Zavedamo se, da dandanes biti le spletna modna platforma, ki ponuja nakup modnih artiklov, ni dovolj. Želimo biti več kot to. Prav tako se ne imamo…

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

Naši avtorji