MM-ova mini anketa: »Brat poletje«
Po lanskem Barbie poletju je čas za »brat summer«. Zato nas je v tokratni anketi na Instagramu zanimalo, ali že poznate ta družbeni fenomen.
Kako je letošnje poletje dobilo naziv »brat poletje«? Zahvaljujoč novemu studijskemu albumu zvezdnice Charli XCX, ki se imenuje »Brat«. Beseda »brat« je bila tradicionalno rezervirana za neposlušne, nevzgojene in zoprne otroke. Naziv »brat« so si prislužili pamži, ki so bili zlobni, predrzni, nesramni in sebični. Sedaj pa je beseda dobila nov pomen.
Charli XCX je na TikToku pojasnila, da je zanjo »brat« oseba, ki je »malo neurejena in morda včasih govori neumnosti, ki se počuti samo in se potem tudi morda zlomi, a se ob vsem tem zabava. Je poštena, odkrita in malce nestanovitna. To je brat.«
Od izdaje zdaj vsesplošno priljubljenega albuma je prepoznavna estetika zajela vse sfere politike, mode, lepote in interierja. Oboževalci albuma so naslovu dodali besedo poletje in tako se je v hipu razvil nov, priljubljen življenjski slog »brat summer«.
Zato nas je na Instagramu tokrat zanimalo, če ste še slišali za omenjeni fenomen. 46 odstotkov vas »brat summer« že pozna, 54 odstotkov pa še ne.
46 odstotkov med vami ve, kaj to pomeni, 54 odstotkov pa vas je za »brat summer« prvič slišalo v naši Instagram anketi.
Zanimalo nas je tudi, ali ste že opazili slovenske znamke, ki so se pridružile temu trendu. 43 odstotkov vas je to že opazilo, 42 odstotkov ne, v 12 odstotkih na to enostavno niste bili pozorni, 3 odstotki pa ste trend opazili, vendar ga niste razumeli.
Trend se je prikradel tudi v ameriško predvolilno kampanjo, saj je Charli XCX kandidatko za ameriško predsednico Kamalo Harris označila za »brat«, kar je za doseganje mlajših volivcev dobro izkoristila tudi kandidatkina marketinška ekipa. Zato nas je zanimalo, kakšna se vam zdi tovrstna marketinška strategija. 53 odstotkov med vami meni, da je zanimiva oziroma drzna, 22 odstotkov, da je neprofesionalna, 10 odstotkov, da je neučinkovita, 15 odstotkov pa je glasovalo za drugo.