zzz
Vpogled

MM-ova mini anketa: Teammbuildingi in novoletne zabave

Ker smo se ta teden MM-ovci odpravili na teambuilding, nas je zanimalo, kakšno mnenje imajo o njih naši sledilci na Instagramu. Pozanimali pa smo se tudi o njihovih načrtih za službene novoletne zabave. 

Ohranjanje ravnovesja in povezanosti v ekipi je ključnega pomena za ohranjanje delujočih delovnih procesov.  Po podatkih podjetja Teamstage kar 75 odstotkov zaposlenih meni, da sta timsko delo in sodelovanje ključ do uspeha podjetja. Ne samo, da so dejavnosti za krepitev ekipe odličen način, da se prepričate, kako ekipa skupno rešuje izzive, ampak jih lahko uporabite tudi kot dodatno motivacijo za naprej. 

Zato nas je zanimalo, kakšni teammbuildingi so všeč MM-ovim sledilcem. 50 odstotkov med vami ima najraje kulinarično obarvane, 23 odstotkov sproščujoče, 14 odstotkov aktivne in 14 odstotkov takšne, ki nudijo miselne izzive. 

81 odstotkov med vami bo letos imelo službeno novoletno zabavo, 19 odstotkov pa ne. 

Zanimalo nas je tudi, kateri je vaš najljubši del novoletnih zabav. 38 odstotkov je glasovalo za druženje z ekipo, 34 za glasbo in ples ter 28 odstotkov za hrano in pijačo. 

Po vašem mnenju je najboljša lokacija za novoletno zabavo restavracija, saj tako meni 49 odstotkov naših sledilcev. 38 odstotkov je prepričanih, da je najboljša lokacija vinska klet, 8 odstotkov, da je to pisarna, in 5 odstotkov, da je to kar pri nekomu doma. 

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji