bla
Vpogled

MM-ova mini anketa: V previdnem pričakovanju črnega petka

Črni petek je za vogalom. Pri slovenskih trgovcih sicer nismo vajeni takšnih popustov kot pri tujih, a sodeč po rezultatih naše mini ankete smo Slovenci tudi tu v nizkem štartu. Večina jih je mnenja, da so popusti slovenskih trgovcev premajhni.

Kaj počnemo na črni petek poleg spremljanja popustov in nakupovanja? Gledamo videoposnetke tega nakupovalnega »praznika« iz Velike Britanije in ZDA, kjer smo priča tudi pretepom, seveda. Kakor koli, dodatnih popustov se nihče ne brani. Temu pritrjujejo odgovori na prvo vprašanje* v anketi na našem profilu na Instagramu – ali spremljate akcije za črni petek –, v kateri je 64 odstotkov anketirancev odgovorilo, da jih, 36 odstotkov pa jih ne.

Pogoste pritožbe slovenskih potrošnikov so, da slovenski trgovci v primerjavi z npr. ameriškimi ponujajo premajhne popuste. To smo preverjali pri drugem vprašanju**, in sicer, ali se jim zdijo popusti slovenskih trgovcev a) super, b) dovoljšnji in c) premajhni. 76 odstotkov jih meni, da so popusti premajhni, 17 odstotkov, da so dovoljšnji, za 7 odstotkov pa so super.

Za konec nas je zanimalo, koliko nameravajo sodelujoči*** zapraviti na letošnji črni petek. 55 odstotkov jih namerava manj kot lani, 36 odstotkov enako kot lani, le 8 odstotkov pa več kot lani.

*47 sodelujočih

**59 sodelujočih

***53 sodelujočih

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji