MM-ova mini anketa: V previdnem pričakovanju črnega petka
Črni petek je za vogalom. Pri slovenskih trgovcih sicer nismo vajeni takšnih popustov kot pri tujih, a sodeč po rezultatih naše mini ankete smo Slovenci tudi tu v nizkem štartu. Večina jih je mnenja, da so popusti slovenskih trgovcev premajhni.
Gašper Meden
Pop Nukoonrat | Dreamstime.com
Kaj počnemo na črni petek poleg spremljanja popustov in nakupovanja? Gledamo videoposnetke tega nakupovalnega »praznika« iz Velike Britanije in ZDA, kjer smo priča tudi pretepom, seveda. Kakor koli, dodatnih popustov se nihče ne brani. Temu pritrjujejo odgovori na prvo vprašanje* v anketi na našem profilu na Instagramu – ali spremljate akcije za črni petek –, v kateri je 64 odstotkov anketirancev odgovorilo, da jih, 36 odstotkov pa jih ne.
Pogoste pritožbe slovenskih potrošnikov so, da slovenski trgovci v primerjavi z npr. ameriškimi ponujajo premajhne popuste. To smo preverjali pri drugem vprašanju**, in sicer, ali se jim zdijo popusti slovenskih trgovcev a) super, b) dovoljšnji in c) premajhni. 76 odstotkov jih meni, da so popusti premajhni, 17 odstotkov, da so dovoljšnji, za 7 odstotkov pa so super.
Za konec nas je zanimalo, koliko nameravajo sodelujoči*** zapraviti na letošnji črni petek. 55 odstotkov jih namerava manj kot lani, 36 odstotkov enako kot lani, le 8 odstotkov pa več kot lani.
*47 sodelujočih
**59 sodelujočih
***53 sodelujočih