bla
Vpogled

MM-ova mini anketa: V previdnem pričakovanju črnega petka

Črni petek je za vogalom. Pri slovenskih trgovcih sicer nismo vajeni takšnih popustov kot pri tujih, a sodeč po rezultatih naše mini ankete smo Slovenci tudi tu v nizkem štartu. Večina jih je mnenja, da so popusti slovenskih trgovcev premajhni.

Kaj počnemo na črni petek poleg spremljanja popustov in nakupovanja? Gledamo videoposnetke tega nakupovalnega »praznika« iz Velike Britanije in ZDA, kjer smo priča tudi pretepom, seveda. Kakor koli, dodatnih popustov se nihče ne brani. Temu pritrjujejo odgovori na prvo vprašanje* v anketi na našem profilu na Instagramu – ali spremljate akcije za črni petek –, v kateri je 64 odstotkov anketirancev odgovorilo, da jih, 36 odstotkov pa jih ne.

Pogoste pritožbe slovenskih potrošnikov so, da slovenski trgovci v primerjavi z npr. ameriškimi ponujajo premajhne popuste. To smo preverjali pri drugem vprašanju**, in sicer, ali se jim zdijo popusti slovenskih trgovcev a) super, b) dovoljšnji in c) premajhni. 76 odstotkov jih meni, da so popusti premajhni, 17 odstotkov, da so dovoljšnji, za 7 odstotkov pa so super.

Za konec nas je zanimalo, koliko nameravajo sodelujoči*** zapraviti na letošnji črni petek. 55 odstotkov jih namerava manj kot lani, 36 odstotkov enako kot lani, le 8 odstotkov pa več kot lani.

*47 sodelujočih

**59 sodelujočih

***53 sodelujočih

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji