MM-ova mini anketa: Vročica svetovnega prvenstva brez vročice
Sodeč po ugotovitvah naše mini ankete nogometnemu svetovnemu prvenstvu v Katarju naši sledilci niso preveč naklonjeni. Večina jih tekme gleda manj kot prejšnja leta, poleg tega pa z organizatorji ne bi sodelovali niti kot sponzorji.
Gašper Meden
Dreamstime
Na svetovnem nogometnem prvenstvu zaradi številnih dejavnikov nogomet ni toliko v ospredju kot sicer. Verjetno vsakdo pozna nogometnega navdušenca, ki je izjavil, »da tega letos pa ne bo gledal.« Zato smo želeli v anketi na našem profilu na Instagramu preveriti, kaj o dogajanju menijo naši sledilci.
Najprej nas je tako zanimalo, ali naši sledilci* letošnje svetovno prvenstvo spremljajo a) bolj kot prejšnja leta, b) manj kot prejšnja leta in c) enako kot prejšnja leta. Kar 61 odstotkov jih tekme najboljših nogometnih reprezentanc sveta gleda manj kot prej, 33 odstotkov enako kot prej, 6 odstotkov pa več kot prej.
V nadaljevanju nas je zanimal oglaševalski vidik svetovnega prvenstva. Številne blagovne znamke, ki so bile tradicionalno sponzorji svetovnih prvenstev, so se sponzorstvu odpovedale. Nekateri, na primer Nike v svojem nogometnem vesolju, so vključili nogometaše, kakršno koli omembo prvenstva pa gladko izpustili.
Dejstvu**, da številne znamke ne podpirajo prvenstva, pritrjuje 88 odstotkov sodelujočih, ne strinja pa se 12 odstotkov sodelujočih.
Za konec smo sodelujoče*** v anketi postavili v vlogo direktorja marketinga oziroma CMO-ja z dovolj velikim marketinškim proračunom za sponzorstvo prvenstva. 78 odstotkov jih kljub zadostnim sredstvom ne bi želelo sodelovati, 22 odstotkov pa.
*71 sodelujočih
**75 sodelujočih
***72 sodelujočih