bla
Vpogled

MM-ova mini anketa: Vročica svetovnega prvenstva brez vročice

Sodeč po ugotovitvah naše mini ankete nogometnemu svetovnemu prvenstvu v Katarju naši sledilci niso preveč naklonjeni. Večina jih tekme gleda manj kot prejšnja leta, poleg tega pa z organizatorji ne bi sodelovali niti kot sponzorji.

Na svetovnem nogometnem prvenstvu zaradi številnih dejavnikov nogomet ni toliko v ospredju kot sicer. Verjetno vsakdo pozna nogometnega navdušenca, ki je izjavil, »da tega letos pa ne bo gledal.« Zato smo želeli v anketi na našem profilu na Instagramu preveriti, kaj o dogajanju menijo naši sledilci.

Najprej nas je tako zanimalo, ali naši sledilci* letošnje svetovno prvenstvo spremljajo a) bolj kot prejšnja leta, b) manj kot prejšnja leta in c) enako kot prejšnja leta. Kar 61 odstotkov jih tekme najboljših nogometnih reprezentanc sveta gleda manj kot prej, 33 odstotkov enako kot prej, 6 odstotkov pa več kot prej.

V nadaljevanju nas je zanimal oglaševalski vidik svetovnega prvenstva. Številne blagovne znamke, ki so bile tradicionalno sponzorji svetovnih prvenstev, so se sponzorstvu odpovedale. Nekateri, na primer Nike v svojem nogometnem vesolju, so vključili nogometaše, kakršno koli omembo prvenstva pa gladko izpustili.

Dejstvu**, da številne znamke ne podpirajo prvenstva, pritrjuje 88 odstotkov sodelujočih, ne strinja pa se 12 odstotkov sodelujočih.

Za konec smo sodelujoče*** v anketi postavili v vlogo direktorja marketinga oziroma CMO-ja z dovolj velikim marketinškim proračunom za sponzorstvo prvenstva. 78 odstotkov jih kljub zadostnim sredstvom ne bi želelo sodelovati, 22 odstotkov pa.

*71 sodelujočih

**75 sodelujočih

***72 sodelujočih

500

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

omer
28. 01. 2023

Ömer Şengüler, turški strokovnjak za znamčenje, ki svetuje podjetjem po vsem svetu, je…

Prepričan sem, bo marketing v prihodnosti ustvarjal več človeških blagovnih znamk in da bo služil človeštvu bolj kot kdaj koli prej.

pučko
25. 01. 2023

Tekmovanje Outstanding, ki slavi presežke v zunanjem oglaševanju, je svoj vrhunec doseglo…

Ko se me dotakne, ko si ljubosumno želim, da bi to naredili mi, Internavti; ko kot profesionalec veš, da bi rad bil podpisan pod to.

minioni
16. 01. 2023

Tuševa akcija »Od minionov se ti zrola« je postala MM-ova akcija leta 2022. Ob tej…

Vsi trgovci, ki delajo z mednarodnimi znamkami kot je Minion, dobro vedo, da jih ob tem čaka veliko krogov preverjanj konceptov in potrjevanj s…

Naši avtorji