bla
Vpogled

MM-ova mini anketa: Vsak/a ima svoje slušalke

V tokratni MM-ovi mini anketi nas je zanimala uporaba slušalk. Večina sodelujočih jih uporablja malo, največ med delom in za klice. Po množičnosti uporabe prednjačijo ušesne pred naglavnimi.

Slušalke so že davno »prerasle« svoj osnovni, izrazito praktični namen. Poleg izvrstnih »zvočnih« funkcij morajo biti še lepo oblikovane, saj so hočeš nočeš postale tudi modni dodatek ali celo statusni simbol. O tem priča tudi »zmagoslavje« Applovih airpodsov, ki so daleč od tega, da so poceni. Applove ušesne slušalke so namreč  vroča roba. Leta 2021 so jih prodali za 12 milijard dolarjev oziroma dvakrat več kot leta 2019.  V Sloveniji so airpodsi zmagovalci vročice, imenovane digitalni boni. Sicer pa vam dovolj pove sprehod po mestnem središču ali obisk telovadnice. Prav tako niso več tako čudni prizori, ko nekdo navidezno govori v »tri krasne«, v resnici pa se pogovarja preko slušalk.

Prevlada ušesnih slušalk

Najprej nas je zanimalo, kako pogosto naši sledilci uporabljajo slušalke. Zaradi raznolikosti narave delovnih mest in različnih življenjskih slogov je bilo pričakovati temu primerno raznolike odgovore*. 42 odstotkov sodelujočih slušalke uporablja malo ali nič, 36 odstotkov nekaj srednjega, 22 odstotkov pa veliko oziroma več ur dnevno. V luči priljubljenost »airpodsov« oziroma ušesnih slušalk nas je zanimalo tudi, kakšne slušalke uporabljajo naši sledilci**. Trend je očiten, 75 odstotkov jih uporablja ušesne slušalke, 25 odstotkov pa prisega na naglavne.

Več kot polovica jih uporablja za med delom in klice

Naprej smo sledilce vprašali***, kdaj največ uporabljajo slušalke z možnostmi odgovorov a) med delom in za klice, b) med pospravljanjem oziroma delom po stanovanju, c) med vadbo in d) vse od naštetega in še kakšna priožnost več. Med delom in za klice jih uporablja več kot polovica oziroma 54 odstotkov, vse od naštetega 25 odstotkov in 15 odstotkov med vadbo. Peščica oziroma 6 odstotkov si s slušalkami pomaga za delo po stanovanju. Za konec nismo mogli mimo blagovnih znamk. Pri slušalkah ni peščica prevladujočih znamk, kot je to na primer pri pametnih telefonih. Raznolikost ponudbe je velika, kar kažejo tudi odgovori****. Prednjačita JBL in Apple, sledijo pa Samsung, Xiaomi, Lenovo, JCB, Bose, Sony in Huawei.

*skupaj 59 odgovorov 

***57 odgovorov

***52 odgovorov

****17 odgovorov

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji