sladoled
Vpogled

MM-ova mini anketa: Vsi imamo radi sladoled!

Ker se je tudi uradno začela poletna sezona, smo se v tokratni anketi na Instagramu pozanimali o najbolj priljubljeni poletni sladici – sladoledu. 

Izvor sladoleda, sorbeta in drugih ohlajenih mlečnih dobrot je težko natančno določiti, vendar vemo, da sega v antiko. Priljubljena legenda pravi, da naj bi sladoled v antiki izumili Kitajci, v Italijo naj bi ga prinesel Marco Polo, v Francijo Katarina Medičejska, v Ameriko pa Thomas Jefferson. Resnico o najljubši poletni ohlajeni mlečni poslastici pa je nekoliko težje določiti.

​​Po podatkih Eurostata največ sladoleda kupijo Belgijci, in sicer kar 16 kilogramov na prebivalca. Njihovi prodaji sladoleda na prebivalca sta se približali le Portugalska in Poljska, in sicer s 14,18 oziroma 13,6 kilograma. 

Po podatkih Statističnega urada RS imamo pri nas kar nekaj »sladolednih imen«. Na začetku leta 2021 je bilo med prebivalci Slovenije 561 žensk z imenom Lučka, 358 moških z imenom Tom in 61 z imenom Maxim. 78 prebivalcev si je delilo priimek Ježek, 29 pa priimek Kornet.

Ker so se za šolarje in dijake uradno začele poletne počitnice in ker ni brezskrbnega poletja brez sladoleda, nas je tokrat zanimalo, če vam je sladoled ljubši v lončku ali kornetu. 63 odstotkov vas je glasovalo za kornet in 37 odstotkov za lonček. 

Med blagovnimi znamkami sladoleda vas je za najljubšo 35 odstotkov izbralo Planico, prav tako 35 odstotkov Carte D’Or, 21 odstotkov Leone in 8 odstotkov Ledo. 

38 odstotkov vas ima najraje sladoled v kepicah, 21 odstotkov ima raje lučke, 29 odstotkov kornete in 2 odstotka ledenke. 

Za konec so nas zanimali tudi vaši najljubši okusi. 28 odstotkov vas ima najraje posebne okuse, kot so npr. piškotek, modro nebo in matcha, 26 odstotkov vas prisega na čokolado, 24 odstotkov na sadne okuse in 22 odstotkov na vanilijo. 

 

Intervju

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

z
25. 10. 2024

Aljoša Bagola predstavlja novo knjigo Ne! je moč. Njegov pronicljiv slog, povezan z…

Dokopati se želim do vzgibov, ki so pogosto tihe prepreke do srečnejšega in polnejšega življenja, in del mene, ki želi rasti in napredovati, si pri…

Petra Krulc
23. 10. 2024

Sogovornica nam je v intervjuju razkrila, kako gleda na svoje pretekle izzive, kaj jo je…

Najbolj učinkovite in kreativno presežne ideje namreč vedno temeljijo na izjemni strategiji, v tem duhu pa skušam usmerjati tudi Futurin podmladek.

Naši avtorji