foto
Vpogled

Planica prikovala Slovence pred televizijske zaslone

Izvrstni rezultati slovenskih skakalcev so se potrdili tudi v izvrstni gledanosti. Skoraj enajst ur programa na TV Slovenija 2 je spremljalo v povprečju blizu 300.000 gledalcev oz. 65 odstotkov gledalcev, ki so bili v času pred televizijskimi sprejemniki.

Tekma z najvišjo gledanostjo* je bila nedeljska posamična tekma, katere drugo serijo je v povprečju spremljalo 25,9 odstotka oziroma 494.800 gledalcev, kar predstavlja kar 79 odstotkov  takratnih gledalcev televizije. Najvišja minutna gledanost je bila dosežena na vrhuncu tekme ob 11.43 (v času drugega skoka Žige Jelarja), ko je TV SLO 2 gledalo celo 28 odstotkov oziroma 536.400 gledalcev. Sobotna ekipna tekma je prav tako dosegla zelo visoko gledanost, predvsem pa še višji delež gledalcev, pravzaprav najvišjega v letošnjem letu na slovenskih televizijah – ob 11.22 (vrhunec 2. serije ekipne tekme) je TV SLO 2 spremljalo celo 88 odstotkov takratnih gledalcev televizije.

Letošnja Planica je tudi ena od najbolje gledanih v zadnjih letih. Po podatkih gledanosti je bila to najbolje gledana Planica od vključno leta 2017 naprej.

*vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta, gledanost znotraj istega dneva.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji