Planica prikovala Slovence pred televizijske zaslone
Izvrstni rezultati slovenskih skakalcev so se potrdili tudi v izvrstni gledanosti. Skoraj enajst ur programa na TV Slovenija 2 je spremljalo v povprečju blizu 300.000 gledalcev oz. 65 odstotkov gledalcev, ki so bili v času pred televizijskimi sprejemniki.
RTVSLO / Adrian Pregelj
Tekma z najvišjo gledanostjo* je bila nedeljska posamična tekma, katere drugo serijo je v povprečju spremljalo 25,9 odstotka oziroma 494.800 gledalcev, kar predstavlja kar 79 odstotkov takratnih gledalcev televizije. Najvišja minutna gledanost je bila dosežena na vrhuncu tekme ob 11.43 (v času drugega skoka Žige Jelarja), ko je TV SLO 2 gledalo celo 28 odstotkov oziroma 536.400 gledalcev. Sobotna ekipna tekma je prav tako dosegla zelo visoko gledanost, predvsem pa še višji delež gledalcev, pravzaprav najvišjega v letošnjem letu na slovenskih televizijah – ob 11.22 (vrhunec 2. serije ekipne tekme) je TV SLO 2 spremljalo celo 88 odstotkov takratnih gledalcev televizije.
Letošnja Planica je tudi ena od najbolje gledanih v zadnjih letih. Po podatkih gledanosti je bila to najbolje gledana Planica od vključno leta 2017 naprej.
*vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta, gledanost znotraj istega dneva.