foto
Vpogled

Planica prikovala Slovence pred televizijske zaslone

Izvrstni rezultati slovenskih skakalcev so se potrdili tudi v izvrstni gledanosti. Skoraj enajst ur programa na TV Slovenija 2 je spremljalo v povprečju blizu 300.000 gledalcev oz. 65 odstotkov gledalcev, ki so bili v času pred televizijskimi sprejemniki.

Tekma z najvišjo gledanostjo* je bila nedeljska posamična tekma, katere drugo serijo je v povprečju spremljalo 25,9 odstotka oziroma 494.800 gledalcev, kar predstavlja kar 79 odstotkov  takratnih gledalcev televizije. Najvišja minutna gledanost je bila dosežena na vrhuncu tekme ob 11.43 (v času drugega skoka Žige Jelarja), ko je TV SLO 2 gledalo celo 28 odstotkov oziroma 536.400 gledalcev. Sobotna ekipna tekma je prav tako dosegla zelo visoko gledanost, predvsem pa še višji delež gledalcev, pravzaprav najvišjega v letošnjem letu na slovenskih televizijah – ob 11.22 (vrhunec 2. serije ekipne tekme) je TV SLO 2 spremljalo celo 88 odstotkov takratnih gledalcev televizije.

Letošnja Planica je tudi ena od najbolje gledanih v zadnjih letih. Po podatkih gledanosti je bila to najbolje gledana Planica od vključno leta 2017 naprej.

*vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta, gledanost znotraj istega dneva.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji