bla
Vpogled

Prvi podatki o poslovanju agencij kažejo na rekordno leto

Pregledali smo prve, delne podatke o poslovanju bolj znanih agencij v letu 2021 in ugotovili, da so se prihodki podjetjem zvišali za več deset odstotkov.

 

Podatkov za največje medijske zakupnike in povezane družbe še nimamo, saj jih bo Ajpes objavil avgusta oz. septembra letos, ko bo slika o poslovanju popolna.

Agencija Herman & partnerji je prihodke povečala za 49 odstotkov na 7.509.032 EUR (leta 2020: 5.047.796 EUR). PR-podjetje Stratkom v solastništvu Francija Zavrla je imelo podobne prihodke (1.017.342 EUR) kot v letu 2020.

Medijska agencija OMG (OMD in PHD) je ustvarila 11.417.899 EUR prihodkov, kar je 11 odstotkov več kot leta 2020. Matično podjetje, agencija Luna TBWA, je poslovalo podobno kot leta 2020. Ustvarilo je 4.436.383 EUR prihodkov.

Zelo dobro je posloval medijski zakupnik Medialog. 3.161.272 EUR prihodkov pomeni več kot 30-odstotno rast glede na leto 2020.

Skoraj 30 odstotkov več prihodkov so ustvarili v Futuri DDB, in sicer kar 12.614.716 EUR, kar je morda največ v zgodovini te agencije.

Formitas Creative je ustvaril 7.242.563 EUR prihodkov.

V DROM agency so imeli 1.696.104 EUR prihodkov (38 % rast), v Renderspaceu 2.374.199 EUR (30 % rast), v Agenciji 101 pa 4.072.749 EUR (malo več kot v letu 2020).

Precejšen padec je zabeležila agencija Shift (prej Grey Ljubljana). Njihov prihodek je znašal 3.642.401 EUR, kar je za 250 odstotkov manj kot leta 2020 (9.078.403 EUR). Padec je očitno povezan s spremembami v lastniški strukturi.

Zelo dobro je posloval Inštitut Mediana. Dosegli so 2.170.785 EUR prihodkov, kar je 25 odstotkov več kot v letu 2020. Raziskovalna agencija Valicon je poslovala podobno kot pred letom dni, ustvarili so 1.958.910 EUR prihodkov.

Pregled poslovanja agencij v letu 2021 bomo objavili konec junija v tiskanem MM, podatke o poslovanju večjih agencij in medijev pa predvidoma konec septembra, ko bodo na voljo vsi podatki.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji