zz
Vpogled

TikTok je v Sloveniji najbolj priljubljen med generacijo Z

V Sloveniji je TikTok najhitreje rastoče družbeno omrežje, ki je po podatkih Mediana TGI v letu 2023 imelo 175 tisoč rednih uporabnikov. Uporabniki generacije Z gledanju posnetkov posvetijo več kot 2 uri dnevno.

Slovenci sicer med družbenimi omrežji še vedno v največji meri uporabljajo Facebook, sledijo mu YouTube, Instagram in TikTok. 

Uporaba TikToka raste pri vseh generacijah

TikTok ni omejen samo na najmlajše, saj ga uporabljajo vse generacije. Najbolj se je uporaba povečala med generacijo Z; od leta 2020 za 16 odstotnih točk. »Gen Z-jevci« preživijo na TikRoku več kot dve uri dnevno, dobro uro pa tudi »babyboomerji«. 

Uporabniki TikToka nakupujejo velikokrat in potrošijo veliko. Tudi pogostost njihovega (spletnega) nakupovanja je nadpovprečna. V največji meri nakupujejo oblačila in obutev, se odločajo za rezervacijo počitnic in potovanj ter nakup vstopnic za razne dogodke. 

Uporabniki TikToka menijo, da je njihovo zdravstveno stanje odlično

Kljub manjši stopnji fizične aktivnosti in sedečemu načinu življenja je zdravstveno stanje uporabnikov TikToka menda odlično. Zavedajo se, da bi lahko bolj redno telovadili in se bolj zdravo prehranjevali. Nadpovprečno jih mučijo različne zdravstvene težave, kot so tesnoba, bolečine v mišicah in sklepih, glavoboli, prehlad, izčrpanost in prebava.

Trajnost ni prioriteta

Po podatkih Mediane uporabniki TikToka niso najbolj trajnostno naravnani. Število uporabnikov, ki se trudijo z ločevanjem odpadkov in bi bili zaradi koristi za okolje pripravljeni spremeniti svoj življenjski slog, je majhno. Ločevanja odpadkov ne dojemajo kot ene od svojih dolžnosti, prav tako pa se jim zdi, da so učinki globalnega segrevanja preveč oddaljeni, da bi se jim zdeli zaskrbljujoči.

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji