zz
Vpogled

TikTok je v Sloveniji najbolj priljubljen med generacijo Z

V Sloveniji je TikTok najhitreje rastoče družbeno omrežje, ki je po podatkih Mediana TGI v letu 2023 imelo 175 tisoč rednih uporabnikov. Uporabniki generacije Z gledanju posnetkov posvetijo več kot 2 uri dnevno.

Slovenci sicer med družbenimi omrežji še vedno v največji meri uporabljajo Facebook, sledijo mu YouTube, Instagram in TikTok. 

Uporaba TikToka raste pri vseh generacijah

TikTok ni omejen samo na najmlajše, saj ga uporabljajo vse generacije. Najbolj se je uporaba povečala med generacijo Z; od leta 2020 za 16 odstotnih točk. »Gen Z-jevci« preživijo na TikRoku več kot dve uri dnevno, dobro uro pa tudi »babyboomerji«. 

Uporabniki TikToka nakupujejo velikokrat in potrošijo veliko. Tudi pogostost njihovega (spletnega) nakupovanja je nadpovprečna. V največji meri nakupujejo oblačila in obutev, se odločajo za rezervacijo počitnic in potovanj ter nakup vstopnic za razne dogodke. 

Uporabniki TikToka menijo, da je njihovo zdravstveno stanje odlično

Kljub manjši stopnji fizične aktivnosti in sedečemu načinu življenja je zdravstveno stanje uporabnikov TikToka menda odlično. Zavedajo se, da bi lahko bolj redno telovadili in se bolj zdravo prehranjevali. Nadpovprečno jih mučijo različne zdravstvene težave, kot so tesnoba, bolečine v mišicah in sklepih, glavoboli, prehlad, izčrpanost in prebava.

Trajnost ni prioriteta

Po podatkih Mediane uporabniki TikToka niso najbolj trajnostno naravnani. Število uporabnikov, ki se trudijo z ločevanjem odpadkov in bi bili zaradi koristi za okolje pripravljeni spremeniti svoj življenjski slog, je majhno. Ločevanja odpadkov ne dojemajo kot ene od svojih dolžnosti, prav tako pa se jim zdi, da so učinki globalnega segrevanja preveč oddaljeni, da bi se jim zdeli zaskrbljujoči.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji