rub
Vpogled

V agenciji Rubikon GRAL so v letu 2021 zrasli za 117 odstotkov

V oglaševalski agenciji Rubikon GRAL so z rastjo prihodkov v lanskem letu zelo zadovoljni, saj se lahko pohvalijo s kar 117-odstotno rastjo prometa.

Kot pravi Aljaž Podlogar, direktor in partner v agenciji Rubikon GRAL (na fotografiji desno), je na to vplivalo predvsem prestrukturiranje podjetja v agencijo polnega servisa, saj jim vse več partnerjev zaupa celostne oglaševalske akcije. »Velik delež rasti lahko tako pripišemo komuniciranju v klasičnih medijih, predvsem televizijskim oglaševalskim akcijam. Naročniki so tudi v večji meri prepoznali potencial vlaganja v digitalne aktivnosti, kar je seveda pozitivna posledica realnosti, v kateri smo živeli zadnji dve leti,« pravi.

»Takšne rasti letos ne bomo mogli ponoviti«

Na vprašanje, ali meni, da bo tudi leto 2022 zanje tako uspešno, odgovarja, da kratkoročni obeti žal niso tako pozitivni. Vse več domačih naročnikov se namreč sooča z rastočimi stroški in izpadi v dobavnih verigah, predvsem tisti, ki proizvajajo na domačih tleh. »Še vedno verjamemo v standard in potrebe slovenskega kupca, predvsem pa, da bodo naročniki ohranili zaupanje v moč marketinških prijemov. Za zdaj nam z novimi pristopi uspeva zadrževati lanske rezultate, pridobili smo tudi zaupanje novih naročnikov, a realno gledamo naprej. Takšne rasti letos ne bomo mogli ponoviti, a gremo korak za korakom,« je povedal za MM. 

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji