rub
Vpogled

V agenciji Rubikon GRAL so v letu 2021 zrasli za 117 odstotkov

V oglaševalski agenciji Rubikon GRAL so z rastjo prihodkov v lanskem letu zelo zadovoljni, saj se lahko pohvalijo s kar 117-odstotno rastjo prometa.

Kot pravi Aljaž Podlogar, direktor in partner v agenciji Rubikon GRAL (na fotografiji desno), je na to vplivalo predvsem prestrukturiranje podjetja v agencijo polnega servisa, saj jim vse več partnerjev zaupa celostne oglaševalske akcije. »Velik delež rasti lahko tako pripišemo komuniciranju v klasičnih medijih, predvsem televizijskim oglaševalskim akcijam. Naročniki so tudi v večji meri prepoznali potencial vlaganja v digitalne aktivnosti, kar je seveda pozitivna posledica realnosti, v kateri smo živeli zadnji dve leti,« pravi.

»Takšne rasti letos ne bomo mogli ponoviti«

Na vprašanje, ali meni, da bo tudi leto 2022 zanje tako uspešno, odgovarja, da kratkoročni obeti žal niso tako pozitivni. Vse več domačih naročnikov se namreč sooča z rastočimi stroški in izpadi v dobavnih verigah, predvsem tisti, ki proizvajajo na domačih tleh. »Še vedno verjamemo v standard in potrebe slovenskega kupca, predvsem pa, da bodo naročniki ohranili zaupanje v moč marketinških prijemov. Za zdaj nam z novimi pristopi uspeva zadrževati lanske rezultate, pridobili smo tudi zaupanje novih naročnikov, a realno gledamo naprej. Takšne rasti letos ne bomo mogli ponoviti, a gremo korak za korakom,« je povedal za MM. 

 

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji