10 oglasov ob dnevu Zemlje
Ob jutrišnjem dnevu Zemlje tokratni izbor oglasov posvečamo našemu planetu.
Gašper Meden
Rangizzz | Dreamstime.com
Bolj kot o nezamenljivih žetonih (NFT), YouTube opozarja na nezamenljiv planet.
Google se je Zemlji poklonil s simpatičnim animiranim videom.
Če kdo lahko prikaže simulacijo zelene prihodnosti, je to Lego.
Kot pravijo v Applu, so ob dnevu Zemlje razkrili svoj veliki načrt.
Greenpeace je ena od najbolj znanih okoljevarstvenih organizacij, ki je znana tudi po drznem oglaševanju.
Uničevanje planeta je Greenpeace ponazoril tudi s predelavo znane nasilne videoigre GTA. No, namesto nasilja je tokrat v ospredju bolj zgražanje.
Kanadska oglaševalska agencija Sid Lee v oglasu poudarja, da Zemlja za razliko od nas nima »bolniške«.
Kitajski trgovec Alibaba se je pri svojem opozarjanju na okoljske probleme osredotočil na umetnost. Natančneje, na slike na zaščitnih maskah.
Umetniški pristop je ubrala tudi NASA.
S čim drugim se lahko Nike pokloni Zemlji kot s posebnimi športnimi copati?