
Testirano na ljudeh
V Great Agency so za Vitapur zasnovali in izvedli hudomušno oglaševalsko kampanjo z nekoliko provokativnim naslovom: »Testirano na ljudeh«.
Vitapur
Kratek opis akcije: »Vitapur izvaja teste na ljudeh! In živalih?! Da, prav ste slišali! Vsak dan sta udobje in kakovost ležišč Vitapur na testu več stotisočih zadovoljnih uporabnikov, pa tudi njihovih ljubljenčkov. Med obvezne dnevne teste sodijo skakanje, valjanje, crkljanje, vragolije in vse preostale posteljne aktivnosti. Seveda jih ležišča Vitapur vedno opravijo z odliko!« pravijo v kampanji.
V njej so resne in zapletene tehnične teste kakovosti, ki so jih ležišča prestala, želeli predstaviti na zabaven način, s katerim se vsak od nas lahko poistoveti, skozi različne generacije in vsakodnevne »posteljne scenarije«.
Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, oglasi na spletu in družbenih omrežjih, vsebina za družbena omrežja
Predstavnici naročnika: Špela Šikovec in Nataša Drole
Direktor naročnika: Andrej Podgoršek
Direktor naročnika v agenciji: Gašper Repina
Vodja projekta v agenciji: Dušan Malič
Kreativni direktor in tekstopisec: Primož Zanoškar
Umetniški direktor in oblikovalec: Benjamin Dandič
Upravljavka družbenih omrežij: Katja Stenšak
Fotograf: Primož Korošec
Produkcijska hiša: Krona
Režiser: Maks Pikec
Trajanje akcije: od februarja 2025 dalje