
IAB Slovenija: Več kot dve tretjini slovenskih podjetij uporabljata orodja generativne UI
Nova raziskava zavoda IAB Slovenija razkriva, da so orodja generativne umetne inteligence že močno vpeta v marketinške procese, predvsem za ustvarjanje besedil. Uporabljajo jih že v dveh tretjinah anketiranih podjetij.
V IAB Slovenija so v sodelovanju z raziskovalno družbo Arhea že tretjič izvedli raziskavo o uporabi orodij marketinške (martech) in oglaševalske (adtech) tehnologije v Sloveniji. Letos so vanjo prvič vključili tudi vprašanja o uporabi generativne umetne inteligence.
Rezultati kažejo, da ta orodja uporablja že dve tretjini anketiranih, pri čemer jih je skoraj polovica že vključila v redne procese. Preostali plačljiva orodja še testirajo ali pa si pri določenih nalogah pomagajo z brezplačnimi različicami. Glavni namen uporabe ostaja ustvarjanje vsebin, sledijo prevajanje in kreativne naloge. V primerjavi s tujino pa Slovenci nekoliko zaostajamo pri uporabi orodij za obdelavo podatkov in analitiko, saj je ta pri nas šele na petem mestu.
»Še vedno pa velja, da tipično podjetje oz. podjetja, iz katerih prihajajo marketinški strokovnjaki, uporablja pet rešitev marketinške tehnologije, t. i. MarTech stack, med katerimi so najpogosteje orodja za množično pošiljanje elektronskih sporočil,« še pravijo v IAB Slovenija.
Ali vas zanimajo sodobni trendi, umetna inteligenca in tehnologije jutrišnjega dne? Pridite na DIGGIT.