bla
Aktualno

10 strašljivih oglasov ob dnevu čarovnic

Noč čarovnic oziroma Halloween smo si Slovenci bolj ali manj »izposodili« od Američanov in Britancev kot še en razlog za zabavo. Ne moremo pa mimo dejstva, da gre predvsem v ZDA za oglaševalski praznik.

Švedski trgovec s pohištvom Ikea je leta 2020 v Italiji predstavil t.i. strašljivo pohištvo. Konkretni primer je strašen tudi zato, ker na njem ni nogavic.

bla

Kaj je za Burger King bolj grozno od klovna? McDonald'sov klovn, seveda.

 

Tudi negativci v grozljivkah se spreminjajo. Natančneje, vampir v Heinzovem oglasu sovpada z globalnim trendom vegetarijanstva.

 

Ko vam grozi morilec, vam še kako prav pridejo športni copati. Nikejevi športni copati.

 

Če ste klavstrofobični, vam ogleda Fantinega oglasa ne priporočamo.

Kot pravijo pri znamki piškotov Oreo, je slaščica videti grozno, je pa zato okus dober.

bla

V legendarnem Coca-Colinem oglasu iz leta 1992 grof Drakula zahvaljujoč rdeči pločevinki spremeni svoje namene.

 

Če potrebujete vir grozljivk, se pri Netflixu oglašujejo kot pravi naslov za to.

 

Kaj za vraga se dogaja v Snickersovem oglasu?

 

Bonbonom M&M's za noč čarovnic res ni lahko.

 

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji