10 strašljivih oglasov ob dnevu čarovnic
Noč čarovnic oziroma Halloween smo si Slovenci bolj ali manj »izposodili« od Američanov in Britancev kot še en razlog za zabavo. Ne moremo pa mimo dejstva, da gre predvsem v ZDA za oglaševalski praznik.
Gašper Meden
Švedski trgovec s pohištvom Ikea je leta 2020 v Italiji predstavil t.i. strašljivo pohištvo. Konkretni primer je strašen tudi zato, ker na njem ni nogavic.
Kaj je za Burger King bolj grozno od klovna? McDonald'sov klovn, seveda.
Tudi negativci v grozljivkah se spreminjajo. Natančneje, vampir v Heinzovem oglasu sovpada z globalnim trendom vegetarijanstva.
Ko vam grozi morilec, vam še kako prav pridejo športni copati. Nikejevi športni copati.
Če ste klavstrofobični, vam ogleda Fantinega oglasa ne priporočamo.
Kot pravijo pri znamki piškotov Oreo, je slaščica videti grozno, je pa zato okus dober.
V legendarnem Coca-Colinem oglasu iz leta 1992 grof Drakula zahvaljujoč rdeči pločevinki spremeni svoje namene.
Če potrebujete vir grozljivk, se pri Netflixu oglašujejo kot pravi naslov za to.
Kaj za vraga se dogaja v Snickersovem oglasu?
Bonbonom M&M's za noč čarovnic res ni lahko.