bla
Aktualno

10 strašljivih oglasov ob dnevu čarovnic

Noč čarovnic oziroma Halloween smo si Slovenci bolj ali manj »izposodili« od Američanov in Britancev kot še en razlog za zabavo. Ne moremo pa mimo dejstva, da gre predvsem v ZDA za oglaševalski praznik.

Švedski trgovec s pohištvom Ikea je leta 2020 v Italiji predstavil t.i. strašljivo pohištvo. Konkretni primer je strašen tudi zato, ker na njem ni nogavic.

bla

Kaj je za Burger King bolj grozno od klovna? McDonald'sov klovn, seveda.

 

Tudi negativci v grozljivkah se spreminjajo. Natančneje, vampir v Heinzovem oglasu sovpada z globalnim trendom vegetarijanstva.

 

Ko vam grozi morilec, vam še kako prav pridejo športni copati. Nikejevi športni copati.

 

Če ste klavstrofobični, vam ogleda Fantinega oglasa ne priporočamo.

Kot pravijo pri znamki piškotov Oreo, je slaščica videti grozno, je pa zato okus dober.

bla

V legendarnem Coca-Colinem oglasu iz leta 1992 grof Drakula zahvaljujoč rdeči pločevinki spremeni svoje namene.

 

Če potrebujete vir grozljivk, se pri Netflixu oglašujejo kot pravi naslov za to.

 

Kaj za vraga se dogaja v Snickersovem oglasu?

 

Bonbonom M&M's za noč čarovnic res ni lahko.

 

500

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

omer
28. 01. 2023

Ömer Şengüler, turški strokovnjak za znamčenje, ki svetuje podjetjem po vsem svetu, je…

Prepričan sem, bo marketing v prihodnosti ustvarjal več človeških blagovnih znamk in da bo služil človeštvu bolj kot kdaj koli prej.

pučko
25. 01. 2023

Tekmovanje Outstanding, ki slavi presežke v zunanjem oglaševanju, je svoj vrhunec doseglo…

Ko se me dotakne, ko si ljubosumno želim, da bi to naredili mi, Internavti; ko kot profesionalec veš, da bi rad bil podpisan pod to.

minioni
16. 01. 2023

Tuševa akcija »Od minionov se ti zrola« je postala MM-ova akcija leta 2022. Ob tej…

Vsi trgovci, ki delajo z mednarodnimi znamkami kot je Minion, dobro vedo, da jih ob tem čaka veliko krogov preverjanj konceptov in potrjevanj s…

Naši avtorji