schweppes
Aktualno

150 let ikoničnega tonika

Schweppesova pijača Indian Tonic letos obeležuje 150. rojstni dan. Ob tej priložnosti so s pariško agencijo BETC zasnovali rojstnodnevno oglaševalsko akcijo.

V osrčju akcije so trije plakati, ki jih je posnel priznani fotograf Dan Tobin Smith. Na fotografijah je želel ujeti praznični duh in osvežujoč značaj tonika. »Pijača je na tržišču od leta 1870 in od tedaj so jo mnogi posnemali, a nikomur ni uspelo ujeti njenega značilnega okusa in grenkobe. Z oglaševalsko akcijo smo želeli poudariti, da je v tem času postala ikonična in prepričani smo, da nam je s tremi močnimi vizuali to tudi uspelo,« pravijo pri Schweppesu.

Fotografije bodo uporabili v tiskanih oglasih, proti koncu leta pa tudi na plakatih. Jubilejno leto bodo obeležili tudi z veliko nagradno igro na prodajnih mestih ter s sodelovanjem v projektu J'aime mon Bistrot (Obožujem svoj bistro), v katerem lahko po pandemiji Francozi finančno podprejo svoj najljubši bistro, kavarno ali restavracijo.

schweppes3

schweppes2

schweppes1

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji