150 let ikoničnega tonika
Schweppesova pijača Indian Tonic letos obeležuje 150. rojstni dan. Ob tej priložnosti so s pariško agencijo BETC zasnovali rojstnodnevno oglaševalsko akcijo.
V osrčju akcije so trije plakati, ki jih je posnel priznani fotograf Dan Tobin Smith. Na fotografijah je želel ujeti praznični duh in osvežujoč značaj tonika. »Pijača je na tržišču od leta 1870 in od tedaj so jo mnogi posnemali, a nikomur ni uspelo ujeti njenega značilnega okusa in grenkobe. Z oglaševalsko akcijo smo želeli poudariti, da je v tem času postala ikonična in prepričani smo, da nam je s tremi močnimi vizuali to tudi uspelo,« pravijo pri Schweppesu.
Fotografije bodo uporabili v tiskanih oglasih, proti koncu leta pa tudi na plakatih. Jubilejno leto bodo obeležili tudi z veliko nagradno igro na prodajnih mestih ter s sodelovanjem v projektu J'aime mon Bistrot (Obožujem svoj bistro), v katerem lahko po pandemiji Francozi finančno podprejo svoj najljubši bistro, kavarno ali restavracijo.