Mesec kibernetske varnosti pri A1
Opaženo

Mesec kibernetske varnosti pri A1: Ne postani naslednja tarča

»Mar ni zanimivo (in nič kaj presenetljivo), kako so spletne prevare vedno nekaj izjemno neprijetnega, a se to na srečo dogaja drugim? Ali pač?« sprašujejo v A1.

Kratek opis akcije: A1 je v mesecu kibernetske varnosti sam stopil v čevlje navideznega prevaranta in svojim naročnikom z izkušnjo iz prve roke pokazal, kaj pomeni postati tarča in (skoraj) doživeti spletno prevaro. »Kdo bi si mislil, da je tako enostavno! V imenu sumljivega pošiljatelja A1LERT INFO sta 1002 uporabnika prejela navidezno phishing sms sporočilo, ki je vsebovalo povezavo, na katero nas običajno želijo preusmeriti prevaranti. Nanjo je kliknilo kar 211 uporabnikov, ki so ob kliku na spletno stran odkrili, da (tokrat) na srečo ni šlo za spletno prevaro,« pravijo v A1.

Poleg obvestila je bila spletna stran opremljena še z informacijami o najpogostejših oblikah spletnih prevar, uporabniki pa so svoje znanje lahko preverili v kratkem kvizu. Osvežite svoje znanje tudi vi in ugotovite, ali plavate v digitalnem zalivu pametnih postrvi, radovednih sardelic ali rib, ki se takoj ujamejo na trnek.

O izvedeni prevari so na Instagramu ozaveščali Atmosferci, ki so se za še bolj dramatično razkritje prav tako prelevili v prevarante. Preizkusili so tudi naprednejšo obliko spletnih prevar in sledilcem s pomočjo UI-orodja za generiranje glasov slavnih oseb v praksi pokazali, kako prepričljive so lahko dandanes pasti spleta. Na Facebooku pa so si masko prevaranta skozi priljubljen format »dude with sign« nadeli kar zaposleni A1.

»Ne pozabite, prevaranti so vedno na delu, A1 pa tudi. Morda bomo kmalu spet ušpičili kaj podobnega, a zgolj z dobrim namenom, da bodo trnki spletnih prevarantov ostali tako prazni kot njihove obljube!« še povejo v A1.

a1

Predstavnika naročnika: Eva Remic in Lan Orthaber

Kreativna direktorica: Julija Somrak

Strateška direktorica in direktorica naročnika: Nina Jakovljević

Tekstopiska in vodilna snovalka vsebin: Ivona Repše

Oblikovalka: Sara Sešlar Naraks

Vodji projekta: Ingrid Kozole in Sabina Juntez

Oglaševanje: Sabina Juntez

Urednica družbenih omrežij: Teja Fajdiga

Čas trajanja akcije: oktober 2024

Intervju

zz
15. 02. 2025

Mauro Porcini, višji podpredsednik in prvi glavni direktor za oblikovanje v družbi…

»Pri PepsiCo so oblikovalci znani kot samorogi. So idealni inovatorji. Samorogi so ljudje, zaljubljeni v ljudi, ali posamezniki, ki so strastno…

fras
15. 02. 2025

Včasih se najbolj nore podjetniške ideje rodijo iz potrebe: nekaj si zaželiš, na trgu ne…

Čeprav danes veliko mest promovira urbano kolesarjenje, zamolčijo tveganja za kolesarja, ki jih predstavlja onesnaženost zraka.

bonšek
10. 02. 2025

»V prihodnosti bodo ključno vlogo igrali tehnologija, družbena in okoljska odgovornost…

Pri delu z mediji je vedno v ospredju aktualna tema ali dobra zgodba, ne glede na to, ali imaš urednike in novinarje dve nadstropji stran ali v drugi…

Naši avtorji