Mesec kibernetske varnosti pri A1
Opaženo

Mesec kibernetske varnosti pri A1: Ne postani naslednja tarča

»Mar ni zanimivo (in nič kaj presenetljivo), kako so spletne prevare vedno nekaj izjemno neprijetnega, a se to na srečo dogaja drugim? Ali pač?« sprašujejo v A1.

Kratek opis akcije: A1 je v mesecu kibernetske varnosti sam stopil v čevlje navideznega prevaranta in svojim naročnikom z izkušnjo iz prve roke pokazal, kaj pomeni postati tarča in (skoraj) doživeti spletno prevaro. »Kdo bi si mislil, da je tako enostavno! V imenu sumljivega pošiljatelja A1LERT INFO sta 1002 uporabnika prejela navidezno phishing sms sporočilo, ki je vsebovalo povezavo, na katero nas običajno želijo preusmeriti prevaranti. Nanjo je kliknilo kar 211 uporabnikov, ki so ob kliku na spletno stran odkrili, da (tokrat) na srečo ni šlo za spletno prevaro,« pravijo v A1.

Poleg obvestila je bila spletna stran opremljena še z informacijami o najpogostejših oblikah spletnih prevar, uporabniki pa so svoje znanje lahko preverili v kratkem kvizu. Osvežite svoje znanje tudi vi in ugotovite, ali plavate v digitalnem zalivu pametnih postrvi, radovednih sardelic ali rib, ki se takoj ujamejo na trnek.

O izvedeni prevari so na Instagramu ozaveščali Atmosferci, ki so se za še bolj dramatično razkritje prav tako prelevili v prevarante. Preizkusili so tudi naprednejšo obliko spletnih prevar in sledilcem s pomočjo UI-orodja za generiranje glasov slavnih oseb v praksi pokazali, kako prepričljive so lahko dandanes pasti spleta. Na Facebooku pa so si masko prevaranta skozi priljubljen format »dude with sign« nadeli kar zaposleni A1.

»Ne pozabite, prevaranti so vedno na delu, A1 pa tudi. Morda bomo kmalu spet ušpičili kaj podobnega, a zgolj z dobrim namenom, da bodo trnki spletnih prevarantov ostali tako prazni kot njihove obljube!« še povejo v A1.

a1

Predstavnika naročnika: Eva Remic in Lan Orthaber

Kreativna direktorica: Julija Somrak

Strateška direktorica in direktorica naročnika: Nina Jakovljević

Tekstopiska in vodilna snovalka vsebin: Ivona Repše

Oblikovalka: Sara Sešlar Naraks

Vodji projekta: Ingrid Kozole in Sabina Juntez

Oglaševanje: Sabina Juntez

Urednica družbenih omrežij: Teja Fajdiga

Čas trajanja akcije: oktober 2024

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji