20 let GLS-ja v Sloveniji
Paketni distributer GLS 20 let obstoja v Sloveniji praznuje tudi z oglaševalsko akcijo, ki je nastal v sodelovanju z agencijo RubikonGral. Oglas je po eni strani zahvala strankam po drugi pa poklon sodelavcem.
GLS Slovenija
Zaupanje, ki traja
Z oglasom v GLS-ju sporočajo, da so v Sloveniji že 20 let zavezani k podpori svojih poslovnih partnerjev in da strankam nudijo popolno storitev. Kot je za MM povedala Tanja Todorović iz marketinga v GLS Slovenija, nenehno stremijo k zastavljenemu cilju, in sicer da pridobijo in ohranijo zaupanje svojih strank. »Zakaj zaupanje? Ker s strankami vsakodnevno gradimo zaupanje. Zaupanje, ki traja. Zaupanje v storitev, ki posamezniku omogoča povezavo s svetom, trženje blaga v mednarodnem okolju in odpiranje novih tržišč. Zaupanje v storitev, ki se na prvi pogled zdi enostavna. Torej dostavljanje paketov na pravi naslov, ob pravem času, varno in zanesljivo,« pojasnjuje.
Oglas kot poklon sodelavcem
Todorovićeva poudarja, da za na prvi pogled enostavno storitvijo stojijo številni ljudje, ki si ne glede na morebitne prepreke dnevno prizadevajo za en in edini cilj. To je s potrebnimi sredstvi in postopki, z razvojem in vpeljavo novih rešitev zadovoljiti svoje stranke in njihove prejemnike. »Ker zadovoljstvo strank vodi v zaupanje in zaupanje je skupni imenovalec našega poslovanja povsod po Evropi,« ugotavlja Todorovićeva. Namen oglasa je namreč pokazati vsem sodelavcem, predvsem GLS-jevim kurirjem, da so lahko ponosni na podjetje, za katerega delajo, in da so ravno kurirji tisti, od katerih je odvisen uspeh podjetja. »GLS kurir je tisti, ki se ga prejemnik razveseli, ker vedno prinese tisto, kar smo si želeli in tisto, kar smo čakali,« pojasnjuje sogovornica.
20. rojstni dan so sicer želeli obeležiti tudi z dnevi odprtih vrat za stranke. Te bi po želji lahko sodelovale pri delovnih procesih, da bi iz prve roke izkusili njihovo delo, spoznali zaposlene in tako poglobili odnos in seveda medsebojno zaupanje. »Žal zaradi letošnje situacije vse to ni bilo možno in smo se odločili vsaj za zahvalo strankam v obliki oglasa.«
Ključni mejniki 20-letnega delovanja GLS-ja v Sloveniji
2008: Prvi s sledenjem pošiljkam
2009: Prvi z obveščanjem emailom in SMS obveščanjem
2012: Prvi s paketnimi trgovinami
2013: Prvi s POS terminali in prvi z dostavo po izbiri FlexDeliveryService
2014: Prvi s Paketomati in prvi s svojo spletno platformo za pošiljanje paketov brez pogodbe
2019: Prvi z IT rešitvami za pošiljatelje, ki se lahko integrirajo in prilagodijo kateremu koli ERP sistemu in katerikoli platformi za spletne trgovine
2020: 20 lokacij GLS Depo v Sloveniji