iprom
Aktualno

iPROM v novo leto vstopa z najsodobnejšimi algoritmi za ponovno ciljanje

Družba iPROM je razvila nov algoritem za optimizacijo zakupa oglasnega prostora na svetovnih oglaševalskih tržnicah. Ta oglaševalcem omogoča učinkovitejše upravljanje proračunov za digitalno oglaševanje. 

Algoritem umetne inteligence za analizo vedenja in nakupnih namer uporabnikov povečuje učinkovitost oglaševanja preko protokola OpenRTB in optimizira ciljanje v vseh fazah nakupnega lijaka. »Razvoj algoritma za optimizacijo zakupa oglasnega prostora na odprtem spletu z analizo nakupnih namer je rezultat našega prizadevanja za večjo učinkovitost digitalnega oglaševanja. Nova rešitev omogoča tako trgovcem kot tudi drugim oglaševalcem, da z uporabo umetne inteligence bolje upravljajo proračune za prikazno oglaševanje in učinkovito pomikajo kupca po nakupnem lijaku,« je pojasnil Nejc Lepen, direktor razvoja v družbi iPROM. Dodal je tudi, da lahko trgovci in oglaševalci s tem optimizirajo naložbe za digitalno oglaševanje in povečajo njihovo donosnost tudi za do 30 odstotkov.

Pametno ciljanje glede na nakupno namero z uporabo umetne intelligence

Najsodobnejši algoritmi prilagajajo cene prikazov glede na nakupno namero in intenzivnost zanimanja uporabnikov, pri čemer večji proračun namenjajo uporabnikom z višjo verjetnostjo nakupa. To zagotavlja relevantna sporočila, naprednejše licitiranje oglasnega prostora in izboljšano donosnost naložbe (ROAS).

Optimizacija zakupa in v povprečju za 32 odstotkov boljši ROAS

Algoritmi omogočajo optimalno licitiranje na svetovnih oglasnih tržnicah z uporabo protokola OpenRTB. Na podlagi signalov, kot so ogledi izdelkov in interakcije, usmerjajo sredstva k relevantnim občinstvom, kar izboljša donosnost oglaševalske naložbe. Po prvih testiranjih novega algoritma se je donosnost naložbe izvedenih oglaševalskih akcij (ROAS) v povprečju povečala za 32 odstotkov. »Z uporabo algoritma smo tako naročnikom zagotovili bolj učinkovit izkoristek proračuna za zakup prostora v digitalnih medijih,« so še sporočili iz iPROM-a.

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji