ikea
Aktualno

Družbena omrežja IKEA Slovenija v rokah Formitasa

Že od prihoda švedske blagovne znamke IKEA v Slovenijo 2021 je Formitas partner za komunikacije in oglaševanje za slovenski trg. Z novim letom pa so prevzeli še celostno vodenje njihovih družbenih omrežij.

Odprtje trgovine IKEA v Ljubljani in prihod na slovenski trg so napovedali s kampanjo, ki je nastala prav pri Formitasu. »Takratna ekipa je s kampanjo ‘Nič več’ zadela v polno in dokazala, da jim je pametni humor podjetja IKEA zelo blizu,« pravijo v agenciji Formitas.

»V čast, ponos in veselje nam je ustvarjati za tako mednarodno prepoznavno znamko. Še posebej pa nas veseli, da smo z učinkovitim sodelovanjem z naročnikom uspeli prepričati tudi v naše znanje in moč na področju družbenih omrežij in vplivnostnega marketinga. Skupaj z BBDO Zagreb, Ovation Srbija in Tribalworldwide Romunija smo pokazali, da sta naša moč in znanje tudi na drugih področjih komuniciranja,« je za MM povedala Saša Leben, direktorica Formitas skupine.

Intervju

zz
25. 03. 2025

Kako je »Manca z Wolta« prišla na idejo, da bi ustvarila Akademijo za karieristke in…

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

Naši avtorji