mcdonalds
Aktualno

McDonald's zamenjal Starbucks na mestu najvrednejše blagovne znamke 

Po podatkih svetovalne družbe Brand Finance je McDonald's najvrednejša blagovna znamka restavracij na svetu. Z najvišje stopničke je izpodrinila Starbucks, ki se spopada z vse večjimi težavami z ugledom. 

Vrednost blagovne znamke Starbucks se je v primerjavi z lanskim letom zmanjšala za 36 odstotkov. Ta več kot tretjinski padec vrednotenja blagovne znamke je posledica zmanjšanja ključnih kazalnikov zdravja blagovne znamke, vključno z »ugledom« in »priporočili«. Brand Finance trdi, da je to povsem logična posledica »vse večjega razkola« med blagovno znamko in njenimi strankami.

Vrednost blagovne znamke verige kavarn zdaj znaša 35,76 milijarde evrov. Vrednost blagovne znamke McDonald's pa se je od lani povečala za 7 odstotkov in zdaj znaša 37,36 milijarde evrov. 

data

Blagovna znamka KFC je z vrednostjo 14,18 milijarde evrov na tretjem mestu, Subway pa z vrednostjo blagovne znamke v višini 7,46 milijarde evrov na četrtem. Prvo peterico z vrednostjo 6,37 milijarde evrov zaokrožuje blagovna znamka verige restavracij s hitro hrano Taco Bell, ki je del skupine Yum Brands.

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji