
McDonald's zamenjal Starbucks na mestu najvrednejše blagovne znamke
Po podatkih svetovalne družbe Brand Finance je McDonald's najvrednejša blagovna znamka restavracij na svetu. Z najvišje stopničke je izpodrinila Starbucks, ki se spopada z vse večjimi težavami z ugledom.
Vrednost blagovne znamke Starbucks se je v primerjavi z lanskim letom zmanjšala za 36 odstotkov. Ta več kot tretjinski padec vrednotenja blagovne znamke je posledica zmanjšanja ključnih kazalnikov zdravja blagovne znamke, vključno z »ugledom« in »priporočili«. Brand Finance trdi, da je to povsem logična posledica »vse večjega razkola« med blagovno znamko in njenimi strankami.
Vrednost blagovne znamke verige kavarn zdaj znaša 35,76 milijarde evrov. Vrednost blagovne znamke McDonald's pa se je od lani povečala za 7 odstotkov in zdaj znaša 37,36 milijarde evrov.
Blagovna znamka KFC je z vrednostjo 14,18 milijarde evrov na tretjem mestu, Subway pa z vrednostjo blagovne znamke v višini 7,46 milijarde evrov na četrtem. Prvo peterico z vrednostjo 6,37 milijarde evrov zaokrožuje blagovna znamka verige restavracij s hitro hrano Taco Bell, ki je del skupine Yum Brands.