34. SOF
Aktualno

34. SOF v barvi »intuicije, duhovnosti in navdiha«

Po letošnji vijoličasti bo barva prihodnjega Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF) modra. Tudi tokrat (že osmič) so vizualno identiteto dogodka zasnovali v agenciji Futura DDB pod vodstvom kreativnega direktorja Žareta Kerina.

Organizatorji SOF-a pravijo, da podoba 34. izvedbe festivala (ta bo 15. in 16. maja 2025 v Grandu v Portorožu) v ključnih elementih sledi podobam preteklih let – je preprosta in prepoznavna ter odraža motivacijo, ambicijo in entuziazem. »Letos smo se odločili za modro barvo, ki bo simbolizirala globoko povezavo med umirjenostjo in ustvarjalno eksplozijo, ki nastane, ko svoje misli dovolimo potopiti v njeno neskončno širino. Modra je več kot le odtenek; je stanje duha, ki nas vabi, da se ustavimo in zadihamo. V njeni prisotnosti najdemo prostor za refleksijo in navdih, ki nas vodi k preseganju običajnih meja. Spodbuja nas k zaupanju vase in v svoje ideje, obenem pa nas opominja na ključno vlogo medsebojnega zaupanja, saj se kreativni presežki lahko rodijo le v okolju, kjer ideje prosto tečejo in rastejo skozi sodelovanje,« pravijo v Slovenski oglaševalski zbornici, kjer so za MM povedali, da barvo vsako leto izbere Žare Kerin, ki pa upošteva tudi njihove predloge.

kerin

Kot je povedal, se je letos odločil za modro, ker je »barva intuicije, duhovnosti in velikega navdiha. Simbolizira empatijo in zanesljivost. V avri modra nakazuje vedrino, zadovoljstvo in duhovni razvoj. Vsi odtenki modre so pomirjujoči, povezani z zvestobo, notranjim mirom in svobodo. Kraljevsko modra pa je globoka, živo modra, ki izstopa v vsakem dizajnu. Uteleša prefinjenost. V sebi nosi duhovne konotacije božanskosti, modrosti in veselja. Pogosto označuje avtoriteto, zaupanje in močno samozavest,« pravi.

Žare Kerin, ki smo ga pri MM-u razglasili za oblikovalca desetletja, redno sodeluje tudi z MM-om. Nazadnje je oblikoval knjigo Osupljiva moč zgodbe dr. Andreja Pompeta.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji