34. SOF v barvi »intuicije, duhovnosti in navdiha«
Po letošnji vijoličasti bo barva prihodnjega Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF) modra. Tudi tokrat (že osmič) so vizualno identiteto dogodka zasnovali v agenciji Futura DDB pod vodstvom kreativnega direktorja Žareta Kerina.
Organizatorji SOF-a pravijo, da podoba 34. izvedbe festivala (ta bo 15. in 16. maja 2025 v Grandu v Portorožu) v ključnih elementih sledi podobam preteklih let – je preprosta in prepoznavna ter odraža motivacijo, ambicijo in entuziazem. »Letos smo se odločili za modro barvo, ki bo simbolizirala globoko povezavo med umirjenostjo in ustvarjalno eksplozijo, ki nastane, ko svoje misli dovolimo potopiti v njeno neskončno širino. Modra je več kot le odtenek; je stanje duha, ki nas vabi, da se ustavimo in zadihamo. V njeni prisotnosti najdemo prostor za refleksijo in navdih, ki nas vodi k preseganju običajnih meja. Spodbuja nas k zaupanju vase in v svoje ideje, obenem pa nas opominja na ključno vlogo medsebojnega zaupanja, saj se kreativni presežki lahko rodijo le v okolju, kjer ideje prosto tečejo in rastejo skozi sodelovanje,« pravijo v Slovenski oglaševalski zbornici, kjer so za MM povedali, da barvo vsako leto izbere Žare Kerin, ki pa upošteva tudi njihove predloge.
Kot je povedal, se je letos odločil za modro, ker je »barva intuicije, duhovnosti in velikega navdiha. Simbolizira empatijo in zanesljivost. V avri modra nakazuje vedrino, zadovoljstvo in duhovni razvoj. Vsi odtenki modre so pomirjujoči, povezani z zvestobo, notranjim mirom in svobodo. Kraljevsko modra pa je globoka, živo modra, ki izstopa v vsakem dizajnu. Uteleša prefinjenost. V sebi nosi duhovne konotacije božanskosti, modrosti in veselja. Pogosto označuje avtoriteto, zaupanje in močno samozavest,« pravi.
Žare Kerin, ki smo ga pri MM-u razglasili za oblikovalca desetletja, redno sodeluje tudi z MM-om. Nazadnje je oblikoval knjigo Osupljiva moč zgodbe dr. Andreja Pompeta.