34. SOF: Znane vse žirije
Organizatorji Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF), ki bo 15. in 16. maja 2025 v Portorožu, so razkrili člane in predsednike vseh treh žirij – žirijo kreativnih sekcij, žirijo medijske sekcije in žirijo poslovne sekcije.
Uroš Goričan, starejši partner in svetovalec za znamčenje v agenciji Dobre zgodbe ter predsednik žirije kreativnih sekcij, pravi, da se veseli vseh novosti, ki jih prinaša tekmovalni program – od prenovljenega sistema žirij do prenovljenih skupin in kategorij. V žiriji se mu bodo pridružili Tomaž Apohal, soustanovitelj in kreativni direktor v agenciji Yootree, Aida Gadžo, kreativna strateginja v družbi Herman & partnerji, Anže Jereb, kreativni direktor v agenciji McCann Ljubljana, Barbara Podlogar, umetniška direktorica v agenciji Pristop, Matija Primc, umetniški direktor v agenciji SHIFT, Julija Somrak, starejša kreativna direktorica v DROM Agency, Blaž Vuk, kreativni direktor v agenciji Futura DDB, in Peter Zabret, kreativni direktor v agenciji Internavti.
Žiriji poslovne sekcije bo predsedovala Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica marketinga v Zavarovalnici Triglav, ki je ob tej priložnosti dejala, da nov steber in žirijo vidi kot nadgradnjo obstoječega sistema žiriranja, saj je SOF žirija v dosedanji praksi že imela pridružene člane za upravljanje blagovnih znamk. Poleg nje bodo v tej sekciji prijavljena dela presojali še Zenel Batagelj, ustanovitelj in partner v družbi VALICON, Mojca Goršič, vodja oddelka za upravljanje blagovnih znamk in komuniciranje v A1 Slovenija, Klavdija Vidic, direktorica marketinga, raziskav in razvoja v poslovni enoti Donat, Atlantic Grupa, Uroš Goričan, starejši partner in svetovalec za znamčenje v Dobrih zgodbah, Anže Jereb, kreativni direktor v agenciji McCann Ljubljana, Matija Primc, umetniški direktor v agenciji SHIFT, Julija Somrak, starejša kreativna direktorica v DROM Agency, in Blaž Vuk, kreativni direktor v agenciji Futura DDB.
Mateja Gramc Debeljak, direktorica, PHD/Omnicom Media Group in predsednica žirije medijske sekcije, pravi, da se veseli prepoznavanja projektov, ki inovativno združujejo medijski svet s kreativnostjo in postavljajo nove mejnike v oglaševalskih standardih. Pri ocenjevanju se ji bodo pridružili Miha Kocjančič, direktor digitalnih strategij v Media Publikum, Aleš Muhič, direktor trženja na Pro Plusu, Anja Valiukevicius, medijska direktorica v Studiu Nexus, Uroš Goričan, starejši partner in svetovalec za znamčenje v Dobrih zgodba, Anže Jereb, kreativni direktor v agenciji McCann Ljubljana, Matija Primc, umetniški direktor v agenciji SHIFT, Julija Somrak, starejša kreativna direktorica v DROM Agency, in Blaž Vuk, kreativni direktor v agenciji Futura DDB.