34. SOF
Aktualno

34. SOF: Znane vse žirije

Organizatorji Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF), ki bo 15. in 16. maja 2025 v Portorožu, so razkrili člane in predsednike vseh treh žirij – žirijo kreativnih sekcij, žirijo medijske sekcije in žirijo poslovne sekcije.

Uroš Goričan, starejši partner in svetovalec za znamčenje v agenciji Dobre zgodbe ter predsednik žirije kreativnih sekcij, pravi, da se veseli vseh novosti, ki jih prinaša tekmovalni program – od prenovljenega sistema žirij do prenovljenih skupin in kategorij. V žiriji se mu bodo pridružili Tomaž Apohal, soustanovitelj in kreativni direktor v agenciji Yootree, Aida Gadžo, kreativna strateginja v družbi Herman & partnerji, Anže Jereb, kreativni direktor v agenciji McCann Ljubljana, Barbara Podlogar, umetniška direktorica v agenciji Pristop, Matija Primc, umetniški direktor v agenciji SHIFT, Julija Somrak, starejša kreativna direktorica v DROM Agency, Blaž Vuk, kreativni direktor v agenciji Futura DDB, in Peter Zabret, kreativni direktor v agenciji Internavti.

žirija kreativnih sekcij

Žiriji poslovne sekcije bo predsedovala Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica marketinga v Zavarovalnici Triglav, ki je ob tej priložnosti dejala, da nov steber in žirijo vidi kot nadgradnjo obstoječega sistema žiriranja, saj je SOF žirija v dosedanji praksi že imela pridružene člane za upravljanje blagovnih znamk. Poleg nje bodo v tej sekciji prijavljena dela presojali še Zenel Batagelj, ustanovitelj in partner v družbi VALICON, Mojca Goršič, vodja oddelka za upravljanje blagovnih znamk in komuniciranje v A1 Slovenija, Klavdija Vidic, direktorica marketinga, raziskav in razvoja v poslovni enoti Donat, Atlantic Grupa, Uroš Goričan, starejši partner in svetovalec za znamčenje v Dobrih zgodbah, Anže Jereb, kreativni direktor v agenciji McCann Ljubljana, Matija Primc, umetniški direktor v agenciji SHIFT, Julija Somrak, starejša kreativna direktorica v DROM Agency, in Blaž Vuk, kreativni direktor v agenciji Futura DDB.

Žirija poslovne sekcije

Mateja Gramc Debeljak, direktorica, PHD/Omnicom Media Group in predsednica žirije medijske sekcije, pravi, da se veseli prepoznavanja projektov, ki inovativno združujejo medijski svet s kreativnostjo in postavljajo nove mejnike v oglaševalskih standardih. Pri ocenjevanju se ji bodo pridružili Miha Kocjančič, direktor digitalnih strategij v Media Publikum, Aleš Muhič, direktor trženja na Pro Plusu, Anja Valiukevicius, medijska direktorica v Studiu Nexus, Uroš Goričan, starejši partner in svetovalec za znamčenje v Dobrih zgodba, Anže Jereb, kreativni direktor v agenciji McCann Ljubljana, Matija Primc, umetniški direktor v agenciji SHIFT, Julija Somrak, starejša kreativna direktorica v DROM Agency, in Blaž Vuk, kreativni direktor v agenciji Futura DDB.

žirija medijske sekcije

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji