bla
Aktualno

8 oglasov za sončno kremo

Zaščita pred soncem je pomembna. O tem nas bolj ali manj kreativno ozaveščajo tudi blagovne znamke.

Izbor bomo začeli z enim od najprepoznavnejših slovenskih oglasov vseh časov. To je seveda oglas »Vsaka ima svoj faktor«. Krkina kozmetična linija za sončenje Sun Mix je v sodelovanju z agencijo Pan leta 1994 predstavila oglas s petimi zadnjicami in, kot piše Marjan Novak v knjigi EPP: Zgodovina slovenskega oglaševanja, »nastal je morda najbolj prepoznaven plakat v zgodovini Slovenije«.

bla

V Coppertonovem oglasu iz leta 1965 je svoj igralski debi doživela igralka Jodie Foster, ki je imela takrat tri leta.

Coppertonov nagajivi kuža se je pojavil tudi v oglasu leta 1990.

Nemška agencija Jung von Matt je za Niveo pripravila oglas, ki je močno razburil javnost. Presodite sami.

 

Po drugi, javnosti precej bolj všečni strani, je Nivea v Južni Afriki predstavila tobogan »za mazanje«.

 

Avstralska oglasa za UV Sunscreen Milk iz leta 1995 sta pozorna na vse.

Blagovna znamka Native se oglašuje kot vrhunska izbira za vampirje.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji