bla
Aktualno

8 oglasov za sončno kremo

Zaščita pred soncem je pomembna. O tem nas bolj ali manj kreativno ozaveščajo tudi blagovne znamke.

Izbor bomo začeli z enim od najprepoznavnejših slovenskih oglasov vseh časov. To je seveda oglas »Vsaka ima svoj faktor«. Krkina kozmetična linija za sončenje Sun Mix je v sodelovanju z agencijo Pan leta 1994 predstavila oglas s petimi zadnjicami in, kot piše Marjan Novak v knjigi EPP: Zgodovina slovenskega oglaševanja, »nastal je morda najbolj prepoznaven plakat v zgodovini Slovenije«.

bla

V Coppertonovem oglasu iz leta 1965 je svoj igralski debi doživela igralka Jodie Foster, ki je imela takrat tri leta.

Coppertonov nagajivi kuža se je pojavil tudi v oglasu leta 1990.

Nemška agencija Jung von Matt je za Niveo pripravila oglas, ki je močno razburil javnost. Presodite sami.

 

Po drugi, javnosti precej bolj všečni strani, je Nivea v Južni Afriki predstavila tobogan »za mazanje«.

 

Avstralska oglasa za UV Sunscreen Milk iz leta 1995 sta pozorna na vse.

Blagovna znamka Native se oglašuje kot vrhunska izbira za vampirje.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji