zz
Aktualno

Lovro Frece o jeb*** dobrih britvicah in drugih oglasih

Mladi kreativec 2025 je za bralce MM-a delil nekaj »norih« oglasov, ki so ga prepričali v zadnjem času.

Lovro Frece je študent prvega letnika magistrskega programa grafične in interaktivne komunikacije na Naravoslovnotehniški fakulteti (Univerza v Ljubljani), vajenec v agenciji Raw lab, vodja ekipe za vizualno podobo letošnjega neprofitnega dogodka TEDx University of Ljubljana, poleg tega pa vedno najde čas za pomoč pri znamčenju in fotografiji.

Na lanskoletnem tekmovanju FreeŠn je osvojil prvo mesto v kategoriji grafičnega oblikovanja, letos pa sta skupaj s Tejo Medvešček kot neagencijski par prepričala žirijo in postala Mlada kreativca 2025 na SOF-u, kar pomeni, da junija letita v Francijo na mednarodni festival kreativnosti Cannes Lions. Zanimalo nas je, kateri oglasi navdihujejo mladega kreativca.

Smoooooooooth

Klarna z oglasom Smooth na izjemen način prikaže svojo pozicijo na trgu. Riba, ki gladko drsi po toboganu in tleh, je tako čudna, a hkrati odlično prenese sporočilo, ki ga je resnično težko pozabiti.

Kssss. Voda v pločevinki. Liquid Death.

Liquid Death s črnim humorjem in »edgy« pozicioniranjem predstavlja svojo vodo v pločevinki tako, da se norčuje iz vode v plastenkah in dejstva, da je voda sama po sebi nevarna. Z njihovo vodo lahko ubijemo svojo žejo, a jo moramo piti odgovorno.

Heinzov »wiener« stampedo

Težko se je upreti dobremu okusu. Še težje pa podolgovatim rjavim kužkom, ki spominjajo na klobase. Ti v oglasu za Heinz v hot-dog kostumih dramatično tečejo proti Heinzovim izdelkom.

Hvala, mami

Za vsakim športnikom stoji mati, ki igra ključno vlogo pri uspehih svojega otroka. P&G kot hišna znamka čustveno prikaže celotno pot športnika, njegove mame in njihovih izdelkov. Oglasa mi še vedno ni uspelo pogledati, ne da bi mi ušla solzica.

Naše britvice so jeb*** dobre!

Oglas, ki je brez dlake (tudi) na jeziku. Ustanovitelj podjetja Michael Dubin nas na preprost, neposreden in smešen način popelje skozi skladišče, kjer se med njegovim monologom dogajajo povsem naključne, a zelo nenavadne stvari. Ta oglas morate videti!

Kateri element ali kreativna rešitev iz teh petih po vašem mnenju najboljših kampanj vas najbolj pritegne?

Zelo rad imam dober smisel za humor, a če moram izbrati, kaj me najbolj pritegne, je to riba, ki se spusti po toboganu in drsi po ploščicah. Prizori so povsem čudni, ne znam drugače opisati. Resnično bi rad slišal, kako je potekal pogovor med naročnikom in 3D-animatorjem, ko so predstavljali ideje za oglas.

Če bi morali izbrati eno oglaševalsko kampanjo, v kateri bi najraje nastopilI?

Zagotovo v P&G-jevi »Proud Mom's sponsor«. Če mi kot športniku ni uspelo priti dlje od regijskih tekmovanj, mi je kot mlademu kreativcu uspelo priti v Cannes. In tudi za tem uspehom stoji moja mami.

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji