
Namesto kozmetike so na svoje police postavili jajca
Do velike noči nas loči še slab mesec, kljub temu pa so – po zaslugi znamke The Ordinary – družbena omrežja te dni polna jajc.
Povod za njihovo aktivacijo je velik porast cene jajc v ZDA, ki je posledica motenj v dobavni verigi, izbruhov ptičje gripe in novih regulativnih sprememb. Za ducat jajc, za katerega so prejšnja leta plačevali 2 dolarja nabavne cene, tako trgovci po novem plačujejo več kot 8 dolarjev (približno 7,5 evra).
Težavo je naslovila blagovna znamka kozmetike The Ordinary z objavo na Instagramu, v kateri so zapisali: »Slišali smo, da v New Yorku potrebujete jajca. Ta vikend lahko v naših trgovinah dobite 12 jajc po običajni ceni za 3,37 dolarja. Brez dodatkov, samo jajca. Do odprodaje zalog.«
Objava je hitro postala viralna in ima do danes že več kot 100.000 všečkov. Opazen je tudi reel, ki so ga na Instagramu objavili na profilu Memoir World in ima že 260.000 všečkov in več milijonov ogledov.
Odzivi na potezo The Ordinary so bili mešani – od pohval do ugotovitev, da je žalostno, da mora lepotna znamka skrbeti za cenovno ugodna živila ter kritik, da je poteza povsem neprimerna za znamko, ki velja za vegansko. Kaj pa kupci? Sprejeli so jo odlično – jajca so bila namreč hitro razprodana, kljub temu da je lahko ena oseba kupila le dve škatli.