pedro
Opaženo

Spike Jonze in Pedro Pascal združila moči v novem oglasu za Applove slušalke

Apple je za predstavitev slušalk AirPods 4 pripravil vizualno osupljiv petminuten film, v katerem Pedro Pascal raziskuje preobrazbeno moč glasbe.

Za kampanjo stoji losangeleška agencija TBWA\Media Arts Lab, oglas pa spremlja Pascalov lik, ki se spopada z bolečim razhodom. 

Ko pa vklopi funkcijo aktivnega odpravljanja hrupa (ANC) slušalk AirPods 4, se njegova hladna, siva resničnost spremeni v živahen, sanjski svet. Glasba ga prevzame, on pa gladko prehaja med kontrastnimi čustvi, od zlomljenega do zaceljenega srca.

Režiser Spike Jonze je z Applom že sodeloval, leta 2018 je namreč stal za Applovo uspešnico HomePod z naslovom »Dobrodošli doma«.

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji