Adidasovega tri četrt stoletja
Blagovna znamka Adidas te dni praznuje 75. rojstni dan. Tri četrt stoletja po tem, ko je Adi Dassler odprl svoje podjetje, se spominjajo ključnih trenutkov iz svoje zgodovine, mi pa smo se spomnili tudi nekaterih njihovih najbolj opaznih oglasov.
Na svoji spletni strani je Adidas pripravil interaktivno časovnico s ključnimi trenutki iz svoje zgodovine, svoje privržence pa vabijo, naj se z njimi sprehodijo tudi skozi njihov arhiv.
Leta 1995 je Adidas predstavil oglas, v katerem so v središče postavili češkega tekača Emila Zatopka. Oglas je svojevrsten poklon športniku, ki je zahvaljujoč napornim treningom osvojil štiri olimpijske zmage in podrl kar 28 svetovnih rekordov v devetih disciplinah.
Nagrajeni oglas »Original ni nikoli končan« (»Original is never Finished«) so ustvarili v agenciji Johannes Leonardo, režiral pa ga je Terence Neale. Nekoliko nadrealističnemu oglasu, v katerem lahko opazite celo Snoop Dogga, da piko na i izbor glasbe – pesem »I did it my way«.
V sklopu pobude »Impossible is Nothing« so leta 2004 predstavili oglas, v katerem mlada gimnastičarka Nastja Liukin razmišlja o pritiskih, ki so jih deležne te športnice. V oglasu vidimo tudi legendarno Nadio Comaneci.
Za mnoge najboljši Adidasov oglas, s katerim so premierno predstavili slogan »Impossible is Nothing«. V njem so zmontirali stare posnetke Muhammada Alija z novimi, tako da je videti, kot da se boksarju ob teku pridružijo številni drugi športniki, med katerimi sta na primer Zinedine Zidane in David Beckham. Pripovedovalka pa nas medtem spomni, da besede, kot so »ne morem«, »ne bom« ali »nemogoče«, v svetu najboljših športnikov ne obstajajo.
Tehniko mešanja starih in novih posnetkov vidimo v še enem oglasu z Muhammadom Alijem, v katerem Ali nastopi kar s svojo hčerko Lailo. Tudi ona v oglasu »Ali vs Ali« pravi, da ni prav nič nemogoče.